smiley87 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Da har jeg meldt meg på mitt første ACR treff:D gleder meg.. Siter Bjørnar Trangmyr Honda Civic Coupè 1.5Lsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrZ Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Får vel ikke noe mindre lyst å kjøre når man tar en titt her:) Hva med noen bilder fra google earth? Det er ca 25km fra Mo i Rana sentrum og til banen, som altså er 3.753 m lang. Og litt rett fra ACR - Bare synd at det var overskyet på ACR på de bildene google eart har, noen som vet om de oppdateres ofte? Forresten, så er banen hentet ut fra en driftbox, en avansert gps-greie... Og JA, jeg er påmeldt! Gjenstår bare å få start på en bil som ikke har vært i drift på 6år, S12 med S13 motor, med litt mods. Siter -98 Primera GT -84 Blazer -77 280Z -77 924 -76 260C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Tipper det er snø du ser der jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atiliton Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Da vil jeg bare i den anledning, litt i seneste laget men, på vegne av Sommertreff ønske alle et godt nytt bilår..måtte den beste vinne..:P Siter Espen http://www.sommertreff.no - Audi S4 - - Honda Civic - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Savner flere filmer fra i fjor, er enda lenge til første treff må ha noen å kose oss med. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hvordan er det med trekkbilene for oss som kommer med banebil på henger? Kan vi parkere inne på område eller må vi parkere utenfor? Evnt melde oss på for utstilling for å parkere inne? Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Stemmer det at det er full booket på Meyergården? Noen som vet? Fullbooket på Meyergården ja, og Hotel Ole Tobias har skrudd opp prisene til 1.200 pr.natt! Forbaskede luringer anger2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 ...og Hotel Ole Tobias har skrudd opp prisene til 1.200 pr.natt! Forbaskede luringer anger2 Folk vet å utnytte mulighetene... anger2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hvordan er det med trekkbilene for oss som kommer med banebil på henger?Kan vi parkere inne på område eller må vi parkere utenfor? Evnt melde oss på for utstilling for å parkere inne? Skal du ha trekkbilen innenfor portene må du betale den inn på utstilling ja. Vi håper de fleste setter dem utenfor slik at vi slipper masse svære varebiler og lignende stående overalt. Blir plass å sette hengere rett utenfor porten også, da disse bare blir i veien sammen med utstillingsbilene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Folk vet å utnytte mulighetene... anger2 Synest Meyergården opptrer svært pent mot oss. Jeg rakk å booke et rom der før det ble fullt, mens mine kamerater må bo på Ole Tobias til 370kr ekstra pr.natt. Tviler på om de tar så mye mer enn Meyergården de andre helgene i sommer :puke: Forøvrig så gleder jeg meg MYE til å komme opp igjen til acr :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atiliton Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Synest Meyergården opptrer svært pent mot oss. Jeg rakk å booke et rom der før det ble fullt, mens mine kamerater må bo på Ole Tobias til 370kr ekstra pr.natt. Tviler på om de tar så mye mer enn Meyergården de andre helgene i sommer :puke: Forøvrig så gleder jeg meg MYE til å komme opp igjen til acr :race De er veldig greie å ha med å gjøre, man må bare være litt tidlig ute.. Det er også viktig at dere opptrer pent mot hotellet når dere er der, så vil de fortsette å opptre pent.. Lykke til på Sommertreff Siter Espen http://www.sommertreff.no - Audi S4 - - Honda Civic - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slidern Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Blir det mulig å leie pit-boxer i år og? Vært jæft å kunne reservert seg en:) Siter - Ford Sierra xr4x4i 2.9i (vinterbil) - Nissan 200sx s13(Prosjekt) * Audi s2 (borte) * Coupe quattro 10vt (bortevekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 har et spørsmål ang kontrollen før kjøring på bane... hvis jeg har tûv godkjent senkesett som ikke er skrevet i vognkort enda, og større felger (16") enn det som står som standard i vognkortet (13") vil jeg da få problemer med og få lov til og kjøre på banen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Tror ikke det er noe dem bekymrer seg noe om.. Sjekker vel heller etter bremsebelegg, kappa fjærer, om batteriet er festa godt, løse gjenstander i kupeén, lekkasjer etc. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atiliton Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 har et spørsmål ang kontrollen før kjøring på bane... hvis jeg har tûv godkjent senkesett som ikke er skrevet i vognkort enda, og større felger (16") enn det som står som standard i vognkortet (13") vil jeg da få problemer med og få lov til og kjøre på banen? Hei, ja det får du lov til å gjøre så langt som den tekniske kontrollen ikke ser noe negativt med dette, det er også i førerens ansvar at bilen er i forskriftsmessig stand.. Det kommer reglement og tekniskk-ontrollskjema ut på våre websider snarest.. Siter Espen http://www.sommertreff.no - Audi S4 - - Honda Civic - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg