VCE Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 nico: Siden tromsø ligger ca MIDT i Oslo sentrum??? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 My bad, bor i Vestfold nå... :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goof Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Syns nå egentlig vi kan prøve å hjelpe til her. Hva med å prate med Audi-forhandler? Forklar saken, spesielt at bilen skal være på henger, si at dere vil takke dem for det, så vil det vise seg. Har mine tvil, men verdt et forsøk! :) BMW sliter jo nettop med å bli kvitt kebabvogn stempelet, så tviler på at Audi er interessert i å fremme biler i en slik sammenheng. Det undergraver verdien av merkevaren til de grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Sant nok. Men hva med andre som selger brukte Audi, da? :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Mangler sota ruter ellers rett kebab ;) Kan evt få lov til å sote rutene mine om dere vil ;) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Den var tøff da :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 BMW sliter jo nettop med å bli kvitt kebabvogn stempelet, så tviler på at Audi er interessert i å fremme biler i en slik sammenheng. Det undergraver verdien av merkevaren til de grader. Beklager OT, men KVALITET? Prøv å skru/jobbe med audi da my friend... om du faktisk gjør det, så synes jeg synd på deg... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 har en svart bimmer, med sota ruter og m3speil:P men er e30, så tviler på at det er av interresse. bare å si ifra. ser litt jalla ut, med bråkepotte og det hele hvis dette er positivt=) holder til i oslo forresten. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 BMW sliter jo nettop med å bli kvitt kebabvogn stempelet, så tviler på at Audi er interessert i å fremme biler i en slik sammenheng. Det undergraver verdien av merkevaren til de grader. Sett hvor mange A4 1,6L det går rundt i oslo som begynner å få samme stemplet som BMW? hehe Laaars: takk om det var til meg.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Beklager OT, men KVALITET? Prøv å skru/jobbe med audi da my friend... om du faktisk gjør det, så synes jeg synd på deg... Så siden Audi er noe dritt å skru på, så vil Audi låne bort biler til filminnspilling? Var det poenget ditt? Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 skal se om jeg får lagt opp noen bilder, hvis nødvendig=) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Snakk med gutta på Sofienberg bil, så får du nok de til å stille opp. Hvis dette er et seriøst prosjekt selvsagt. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Vil si at skogens konge (Elgen-) hadde den perfekte bilen for oppgava. Og jammen var den fin også :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 jeg har denne...i oslo... akkurat noe sånn jeg ser etter. kunne du tenke deg og stille opp? du får ikke betalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 elgen og icky124 Kunne dere tenke dere? Er dere to som har den perfekte bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg