Gå til innhold

låne bil til film

Ranger emnet


Bernt Rudolf

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er åpen for alt. Jeg tenkte og filme litt nå til helgen. ellers så blir det neste helg med bil scener.

 

 

er dette en privatfilming? eller noe som skal vises?hmm..sender deg pm med nr mitt så kan vi ta det der?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

izzat stil ute på gata. men mye av livet til David i uno sånn ellers.

 

Meningen med filmen er og lage en film der hovedpersonen har sterke følelser for de rundt seg. Noe som ikke er i slike filmer ellers. Så i den lange filmen vi lager så voksern han opp som barn på rødvedt og blir mobbet, og etterhvert med årene så blir han mer og mer asosial og farlig. Begynner med import av varer osv.. u know.. Men når han er tom så gjør han et stort feilgrep og dreper en dealer som har ganske mye stoff. men han har ikke cash. Men han får cash for dopet. men ikke så mye som han trenger. Så kommer det noen torpedo folk og skyter ned kjæresten hans. Og han tar hevn og havner i buret selv.

 

Så det jeg trenger biler til er:

Kjetil(hovedpers) sin bil

"torpedo" bil. (kan dr_bass tenke seg denne?)

drive-by bil.

 

tror det er ganske i boks. eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vel bare stå på henger syns jeg det stod...

 

Har en sølvfarget 5 serie, så du ville ha en svart, tillater meg å poste uansett :)

after.jpg

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess. Endring i planene. var meningen at vi skulle filme "kjetil" inne i bilen. Men da trenger vi tilhenger pga. kamera. men så stor budjsett har vi ikke. Så trenger en fører også. Er ikke så veldig mye kjøring. Blir fra sted til sted, og på settet noen ganger for og få klippa bra.

 

Bilen din elgen er veldig perfekt for filmen. Akkurat noe sånn jeg har sett etter. men begynte nesten og annse det som nesten umulig.

 

Så er det noen som vil være med, kjøre litt og vise bimmern eller audin sin. Så skriv her. eller pm ;) Er fortsatt 2-3 ledige roller hvis noen vil spille også hehe :)

 

kan legge meg til på msn for raskere dialog forresten: soadafreeride@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår