Laaars Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Hei! Kan nedre del på bakfangeren demonteres fra selve fangeren? Ei venninde som kjørte meg hjem i går kveld etter en bytur var litt uheldig å rygge på en stor stein her jeg bor, så det ble en stor bulk i nedre del og den skrapte bortpå dekket. JEg fikk bøyd den vekk fra hjulet da, men bulken er der og det er svigermorra hennes sin bil... Så da tok jeg på meg jobben med å fikse det. Mye mulig det bare kan bankes ut, men hvis ikke, må hele bakfangeren kjøpes ny, eller kan nedre del kjøpes løst? Noen som evt. har en bakfanger til salgs, billig? :hello: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Har denne tilsalgs 800,- Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hei!Kan nedre del på bakfangeren demonteres fra selve fangeren? Ei venninde som kjørte meg hjem i går kveld etter en bytur var litt uheldig å rygge på en stor stein her jeg bor, så det ble en stor bulk i nedre del og den skrapte bortpå dekket. JEg fikk bøyd den vekk fra hjulet da, men bulken er der og det er svigermorra hennes sin bil... Så da tok jeg på meg jobben med å fikse det. Mye mulig det bare kan bankes ut, men hvis ikke, må hele bakfangeren kjøpes ny, eller kan nedre del kjøpes løst? Noen som evt. har en bakfanger til salgs, billig? :hello: nedre del kan tas fra ja, uten å røre øvre del.. er en del skruer på under siden åså i hjulbuen er det noen få. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 baken og fronten er to delt ja, har ein color edition og det er baken heil, ikkje delt i 2... på den andre som eg har er den delt i 2 Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Jeg har nedre del av en slik bakfanger som skal bort Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg