Gå til innhold

Volvo 16v/cosworth eller opel motor i ascona b!?

Ranger emnet


turbo240

Anbefalte innlegg

Ja ska slipe vekk volvo merke :)

 

Lagde en tråd her som jeg brukte mye tid på faktisk. Og da den ble slette pga et mikroskopisk lovbrudd. Da ga jeg faen i å lage en ny!

 

Har en tråd på opelmotorsport.com

 

Bedre forum det :) Mulig du har sett den alt :)

 

http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?p=745762#post745762

 

bra greier det:) men vise til hele Bil-Norge om prosjektet ditt da! enig med at det er et bedre forum, men har jo kun Opel daa ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 244
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er plass til en rover 3,5 liter v8 i ascona.. tror det skal gå fint;)

 

Hmmm driver og leiter etter motor til min nå, er veldig usikker på hva jeg skal ha,16v volvo hadde jo vært gromt men så for meg at den ble voldsomt brei ikke i bunn men med turbo og grenrør og dette innsuget, men er vel sikkert bare og lage custom plenium og grenrør,men tar sikkert feil he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm driver og leiter etter motor til min nå, er veldig usikker på hva jeg skal ha,16v volvo hadde jo vært gromt men så for meg at den ble voldsomt brei ikke i bunn men med turbo og grenrør og dette innsuget, men er vel sikkert bare og lage custom plenium og grenrør,men tar sikkert feil he he

 

hvorfor ikke bare C20let? =) da får du chip som gir 316hk/475nm på HJULENE i en Vectra A.. blir vel nesten det samme på hjulene på asconaen, og det er jo nokk til å herje GANSKE mye.. bytt turbo, så kan du ta ut 400+..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bare C20let? =) da får du chip som gir 316hk/475nm på HJULENE i en Vectra A.. blir vel nesten det samme på hjulene på asconaen, og det er jo nokk til å herje GANSKE mye.. bytt turbo, så kan du ta ut 400+..

 

Jepp har vurdert det og men er ikke så mange tilsalgs for øyeblikket,er rein banebil jeg skal ha motor til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye skal du legge ut da? ^^, Risse motorsport selger jo HEFITGE injection-gasser motorer, som er vesentlig kvikkere enn turbo-motorer:)(dyre)

 

Har vært på nettsiden der men er ikke spesielt stø i tysk:confused: ,he he.

Skal Ha en motor til max 30 i første omgang,bilen skal brukes litt i drifting og banekjøring generelt,bilen mangler bare motor så har leitet litt og har funnet en 16v volvo i sverige men er ikke sikker ennå på hva det blir,

Har prøvd sr20det motor men det blir mye ombygging for og få til og funke,

Skikkelig sugemotor er rått men desverre veldig dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår