Gulbrandsen_Racing Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Noen som kjenner igjen hjernen her? Boschnr alle "plugga" Var bare 13 av de "pinnene" som var i bruk. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 For informasjon, så er den fra en Volvo 360 med B200F motor.. Men tenkte det kanskje var noen her som visste noe om den hjernen.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Fant denne siden, med 360 2liter injection, men ikke dette nr på den hjernen.. http://www.atpelectronics.co.uk/Catalogue/volvo.htm Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hvorfor spør du?:fatality: Du veit det er til 360 og hva motor det er til. Da må du vel ha ledningsnett til 360 med B200f motor vell???? Ellers hører vel dette hjemme på 300-forumet. :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hvorfor spør du?:fatality: Du veit det er til 360 og hva motor det er til. Da må du vel ha ledningsnett til 360 med B200f motor vell????Ellers hører vel dette hjemme på 300-forumet. :iconsm Ingen som er på 300 forumet, liksom.. :P Og jeg vet at det er ledningsnett til 360 med b200F, men er det LH2.2 eller LH 2.4?!?!?! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Ingen som er på 300 forumet, liksom.. :P Og jeg vet at det er ledningsnett til 360 med b200F, men er det LH2.2 eller LH 2.4?!?!?! Nå er HELDIGVIS ikkje 360 min sterke side, men 360 har vel LE-Jetronic....eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Ingen som er på 300 forumet, liksom.. :P Og jeg vet at det er ledningsnett til 360 med b200F, men er det LH2.2 eller LH 2.4?!?!?! Tenkte jeg skulle se i boka jeg.. Men den har jo du! Kom på at du fikk med den nå. Står det ikke noe om sprutet der da? Tror ikke det er LH på de bilene, men det står vel noe om det i Haynes? Er det i fra "Svensken"? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Mener det sitter en form for motronic på de bilene. Den styrer kun bensin, og ikke tenning. Mener også at den har en mengdemåler med klaff i.... Ikke noe å satse på om du skal ha effekt iallefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Er nok ikke Motronic det der, siden det står Jetronic på boksen...;) Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Er nok ikke Motronic det der, siden det står Jetronic på boksen...;) Hehe, stemmer det. Litt trøtt etter nattskift;-) Men øvrige opplysninger stemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 tenning, styrer vel renix'et selv.. jeg vil bytte det!!! GlennK: Japp, er ifra "Svensken".. Den motoren får puste-hjelp nå.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 LE-Jetronic.. hva er forskjellen fra LE-Jetronic og til LH-Jetronic? Ettersom jeg ikke har tennings-hjerne.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Er vel derfor den heter LE og ikke LH... Det skal forøvrig ikke være renix tenning på din vel? Trodde det var kun på B200K jeg... Var iallefall ikke det på min 360GLT med B19E og samme innsprøytninga... Om det ikke er det, så kan du bare bruke det orginale tenningssystemet, og bytte ut vakumklokka med ei ifra B21ET. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 han har renix.. og lmm med "klaff" i ja.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 dessverre er det Renix... Hvilke alternativer har jeg å bygge om til? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg