Gå til innhold

Bil til 400.000, hva ville dere valgt? er i tenkeboksen her...

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

Synes du skal gå for en S15, jeg. Rå bil med mye potensiale.

 

Mange av de forslagene som har kommet her er jo et steg NED i forhold til forrige bilen din. ;)

Mercedes, Audi, BMW osv... Det er ihvertfall ikke bilene å kjøpe om du skulle ha noe som skiller seg litt ut, og ikke alle andre har.

 

Og om du har 400.000,- å bruke på bil, så har du veldig mye gromt å velge mellom. I mine øyne ihvertfall.

Murphy's lov: Alt går galt... Samtidig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes du skal gå for en S15, jeg. Rå bil med mye potensiale.

 

Mange av de forslagene som har kommet her er jo et steg NED i forhold til forrige bilen din. ;)

Mercedes, Audi, BMW osv... Det er ihvertfall ikke bilene å kjøpe om du skulle ha noe som skiller seg litt ut, og ikke alle andre har.

 

Og om du har 400.000,- å bruke på bil, så har du veldig mye gromt å velge mellom. I mine øyne ihvertfall.

 

enig i det du sier her igrunn... bare vært i tvil...

 

men beste er vel å øke i gradene samt få en spesiell og sjelden bil ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen S15 på skilt i Norge enda?

I såfall får du en bil som skiller seg ut, og er få av.

Det at den er en veldig potent bil er en stor bonus i tillegg. ;)

 

går 1 på norske skilt som jeg veit om i østlandsområdet...

og bilene har potensiale så det holder ;) 2l på 250hk

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ingen muligheter for å få S15 som venstreratt regner jeg med ?

Hvordan er det å kjøre bil med høyreratt ?

 

Ingen problemer med høyreratt. Eller NOEN greier ikke i det heletatt å kjøre med høyreratt men det er bare en tilvendigsak. Også begrenser en seg litt automatisk i trafikken så det passer sikkert deg godt Ståle ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problemer med høyreratt. Eller NOEN greier ikke i det heletatt å kjøre med høyreratt men det er bare en tilvendigsak. Også begrenser en seg litt automatisk i trafikken så det passer sikkert deg godt Ståle ;)

 

Skulle fryktelig gjerne prøvd en høyrerattet bil..Liker jeg det, så er jo bilmulighetene ytterligere åpnet :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge noe her, men er det bare jeg som synes at baklyktene på s15 er noe av det styggeste som noen gang er satt på en bil?:P

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår