Gå til innhold

Bil til 400.000, hva ville dere valgt? er i tenkeboksen her...

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

911 er nevnt, S3 er nevnt. Fælt å si det men MB har jo endel modeller (sl amg ol) som kan treffe.

 

En Carrera S ? De er utrolig fete med masse karisma og lyd. Tar vel litt tid å lære seg å kjøre _fort_ med Porsche men duverden for potensiale.

"Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach

 

quattro familieræser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er enig i det. Selv om det ser ut som at Speedster Turbo (VX220 Turbo) er 3 tideler raskere rundt banen til Top Gear :P

 

Og hvem bryr seg?

 

Selvfølgelig er den raskere. Det er jo nesten som en trackday-car å regne.

 

Og i Norge er biler så dyre at det egentlig er galskap å kjøpe noe slikt som hverdagsbil. Du har ikke råd til noen dyr bil i tillegg i alle fall.. :)

 

Det er i alle fall min mening, jeg kunne levd meget vel med en Speedster Turbo som helgebil, men jeg antar den vil gjøre deg gal etter en stund med hverdagsbruk.

 

Noe komfort trenger en.

 

Hvorfor ikke ta den helt ut med en VXR istedet?

Jeg vet ikke, magasinet evo har kjørt en Lotus Elise 60.000 miles, og det er bilen VX220/Speedster er bygget på. Litt må man ofre.

 

Personlig, Evo VI/VII, eller Focus RS, eller kanskje en Renault Clio Trophy?

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av bilene som hittil er nevnt, så mener jeg at du kvalifiserer til å eie en SRT-10. Syk rå bil som garantert vekker oppsikt.

Da kan du t.o.m. streife tanken på et race med DNH-kisen ;)

 

hehe, ja du sier noe... men kan ikke se noe sted på dodge sine sider at tankbil er med på kjøpet... da blir det fort uaktuelt ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår