Gå til innhold

kentsor's 91 Volvo 240. Prosjekt gRåtass

Ranger emnet


kenterik

Anbefalte innlegg

Hvis du klarer og kombinere fronten, på den øverste av de 2 bilene du snakker om, og siden på nederste av de to du snakker om her. Mener jeg at du kommer til og få norges peneste 2førr. Men hva veit jeg. Er jo opel skadet. hehe

 

. Se litt på texacom sin ,her på forumet, etter litt innspirasjon. Suge motor på 280hk og for en lyd. Hørte denna på volvo tpc treffet på skogen. skam rå!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vært en runde og samla og levert deler idag, viste seg å bli ganske givende. var først ute hos affen og leverte bakakseln og diffen til montering. og siden den difffen har den 12punkta speedometergivern mått jeg ut å jakte på en ny sensor og ett nytt speedometer. tok en tur til eriks bildemontering på nesodden og fant en veldig bra donor der.

DSC00001-3.jpg

bilen sto fortsatt på væsketapping når jeg kom, så ble litt deilig å skru når den sto på bukken. når jeg sto og skrudde kom huggern bort til meg å sa at detta var en skikklig racerbil, og blunka med øye.. åh? ja den har instrumenter for alt ,mente han. fikk fort løfta bilen ned, og joda, der var det fullt oppsett med orginalklokker. betalte 500kr for speedometerhuset, turteller, oljetrykkmeter, voltmeter, bensintrykkmeter og lokket med giver på bakaseln. syns jeg gjorde ett veldig bra kjøp. ble seende gromt ut i bilen ihvertfall

DSC00003-3.jpgOg JA, jeg vet det er to turtellere der. 52mm,n skal bort.

turbotrykkmåler skulle jeg få av en kompis av meg, men skulle gjerne hatt en oljetempmåler. er det noen som har en til overs, så skrik ut.. eller... holder kanskje med å slå en tast, hehe.

 

så da er det bare å håpe at jeg får bakakseln i tide, for ellers tørr ikke jeg kjøre bilen min til ål den 26. uler som en stukken gris baki der, hehe

 

fikk tilbud om en selholm dogboks idag.. skulle få den for 16lapper. 4 trinns med langt førstegir. kassa var brukt ett løp og var som ny.. frister skikkelig, for tørr liksom ikke provosere den m47'n så jævlig..

 

selger forresten 300kmt speedometeret mitt.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært en runde og samla og levert deler idag, viste seg å bli ganske givende. var først ute hos affen og leverte bakakseln og diffen til montering. og siden den difffen har den 12punkta speedometergivern mått jeg ut å jakte på en ny sensor og ett nytt speedometer. tok en tur til eriks bildemontering på nesodden og fant en veldig bra donor der.

DSC00001-3.jpg

bilen sto fortsatt på væsketapping når jeg kom, så ble litt deilig å skru når den sto på bukken. når jeg sto og skrudde kom huggern bort til meg å sa at detta var en skikklig racerbil, og blunka med øye.. åh? ja den har instrumenter for alt ,mente han. fikk fort løfta bilen ned, og joda, der var det fullt oppsett med orginalklokker. betalte 500kr for speedometerhuset, turteller, oljetrykkmeter, voltmeter, bensintrykkmeter og lokket med giver på bakaseln. syns jeg gjorde ett veldig bra kjøp. ble seende gromt ut i bilen ihvertfall

DSC00003-3.jpgOg JA, jeg vet det er to turtellere der. 52mm,n skal bort.

turbotrykkmåler skulle jeg få av en kompis av meg, men skulle gjerne hatt en oljetempmåler. er det noen som har en til overs, så skrik ut.. eller... holder kanskje med å slå en tast, hehe.

 

så da er det bare å håpe at jeg får bakakseln i tide, for ellers tørr ikke jeg kjøre bilen min til ål den 26. uler som en stukken gris baki der, hehe

 

fikk tilbud om en selholm dogboks idag.. skulle få den for 16lapper. 4 trinns med langt førstegir. kassa var brukt ett løp og var som ny.. frister skikkelig, for tørr liksom ikke provosere den m47'n så jævlig..

 

selger forresten 300kmt speedometeret mitt.

 

Ser bra ut det der Kent, var alle de instumentene i den Volvoen på hugger'n. Utrolig hva folk bare kaster... Fikk med meg lysbryter'n til 740'n, men var ikke det som var feil. Var et relè som det var litt dårlig kontakt i...

 

Gå for Selholm-kassa du så får jeg litt konkurranse på Rudskogen... Jeg først, du og Staff bak... :hello:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for Selholm-kassa du så får jeg litt konkurranse på Rudskogen... Jeg først, du og Staff bak... :hello:

 

alle deler var i den bilen på bukken ja. ble overaska selv kan du tro.

du mener jeg først, også du også gasser-staff til sist vel????

kommet no videre på motorn i michele el? den dama er rå?

 

joa, som sagt den dogboxen frister no jævlig, men hvor graver man opp 16000kr sånn bråfort a? har liksom brukt opp budsjettet mitt for en stund framover jeg nå...

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

låner meg ikke kroner til en girkasse ass.. hehe. ska prøve å dra i noen tråder idag, så skal jeg se om jeg får triksa ting til littegrann. mangler 10000kr, hvis jeg ikke ringer sams og bestiller spacersatsen og framvagnstagga da.... hehe, for da mangler jeg 12... :m'm:

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye ujavnheter under døm listene... Var ikke akkurat bare å flekke av, tinne igjen hulla og sparkle over... Måtte sparkle opp hele bunnen av dørene.

Jeg lot den bak sitte igjen, noe jeg angrer på, synes den ser lavere ut når den sitter der jeg meen. Kan være en ide å lakkere døm? Har bilde av en 240 som det er gjort på, må bare finne igjen minnestikka mi.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår