Gå til innhold

kentsor's 91 Volvo 240. Prosjekt gRåtass

Ranger emnet


kenterik

Anbefalte innlegg

Kentsor var innom oss på vaerste idag og henta noen lister fra volvo-liket til SuperPolo...

 

Se så glad han er... :hello:

 

er jo nødt til å være glad, satt jo svarte støtfanger lister på den, hehe

 

takker og bukker for listene....:spin

 

da er sperreakseln kommet hjem til løvens hule.. :D

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sendte deg en PM for en liten stund siden angående svarte lister.. Ikke fått den?

 

så meldinga di nå. har ikke 2 komplete sett gitt. mangler faktisk litt selv. er det noen som har begge høyrehjørnene over fangera i svart så send meg en pm.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok ot. fikk tak i oljetempmeteret idag.

DSC00008-3.jpg

kom enda en bill til høggern som hadde fullt dashbord, så da var det ut på tur. når jeg var der så jeg to biler med svarte lister, så fikk komplettert ett sett som så ganske strøkent ut. det regna ute, så de så ganske fine ut, de har tørka nå, så hakke turt å se etter hvor strøkne de egentlig var, hehe.

 

Hvilken høgger er det som har så mye fint?

Har også lyst på målere :hello:

 

Det gjorde seg med Compomotive hjula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken høgger er det som har så mye fint?

Har også lyst på målere :hello:

 

Det gjorde seg med Compomotive hjula!

 

eriksbildemontering på nesodden har en inne med nesten alle metera inne nå... førstemann til mølla... hehe

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00038.jpg

 

da begynner jeg å bli ferdig. vært mye jobbing i det siste, og delene har latt vente på seg, så en enkel jobb har tatt no grusomt med tid. eneste som står igjen nå er ett bremserør som gikk føyken på grunn av dårlige gjenger i calipern. trur jeg har ny caliper liggende, og ett bremserør skal vel ikke være no problem å få tak i, også må jeg vel justere litt på hjuølbuen etter jeg har satt på 20mm spacere. blir nok ferdig til ål på lørdag.. har 1000 andre småting som skulle vært gjort før turen oppover, men men...

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår