Gå til innhold

kentsor's 91 Volvo 240. Prosjekt gRåtass

Ranger emnet


kenterik

Anbefalte innlegg

  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glasslim er fint, men ville ikke brukt det på sånt hvis en skulle ønske å få det av igjen... SickaTack Drive er sinna saker type glasslim...

Jeg tror det er dårlig hobby å lakke den bakere da den er så slaskete og myk.

Den sitter med noe klips inne i kofferten og skrudd under fangeren samt noen stivere i bunn... Veldig smal sak å demontere...

Har forresten bilde av en svensk 240 der listene er lakka og bilde av min der jeg valgte å beholde den bakerste som sitter under fangeren....

315-5922-1470.jpg

 

sia.jpg

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok ot. fikk tak i oljetempmeteret idag.

DSC00008-3.jpg

kom enda en bill til høggern som hadde fullt dashbord, så da var det ut på tur. når jeg var der så jeg to biler med svarte lister, så fikk komplettert ett sett som så ganske strøkent ut. det regna ute, så de så ganske fine ut, de har tørka nå, så hakke turt å se etter hvor strøkne de egentlig var, hehe.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) Fossumbrua het den ja.. har stått der og fiska endel så kjente meg igjen.. ja man føler seg litt bråharry og stå og ta bilder av egen bil når det er masse folk rundt omkring. kjenner igjen den følesen. Så du skal på volvo treff på ål, Isteden for streetmeet på ingerstrand?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kentsor var innom oss på vaerste idag og henta noen lister fra volvo-liket til SuperPolo...

 

Se så glad han er... :hello:

 

Bilde_652.sized.jpg

 

Fin blir Volvoen hans og, ikke så fin som en Golf, men for en Volvo altså så blir den, ja den gjør det, blir veldig fin... :thumb

 

Og her er beviset på at Kentsor har vært på Vaerste... :respect

 

Bilde_656.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår