Gå til innhold

kentsor's 91 Volvo 240. Prosjekt gRåtass

Ranger emnet


kenterik

Anbefalte innlegg

ole: bilen sku vel ikke ha forandre seg så mye... nye felger og fjerna plasten på kanala bare..

 

temur: hvite biltema sideblink til 240..

 

gneizten: 8x18.. har spacersett til fwd felger på 240 liggendes til en billig penge...

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har endelig fått alle stagga fra ipd igjennom european tuning i holland.. var billigere enn å ta dem rett fra statene. så ska ta av 20mm spacera bak, senke myyye mer, og endelig plassere akseln rett.. smi no coilovers framme, så kan det bli bra..

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ole: bilen sku vel ikke ha forandre seg så mye... nye felger og fjerna plasten på kanala bare..

 

temur: hvite biltema sideblink til 240..

 

gneizten: 8x18.. har spacersett til fwd felger på 240 liggendes til en billig penge...

 

har nok spacere liggende selv ;) men passer det rett på med 8x18 uten å gjøre noe med hjulbuen, "subber" det mye? hvilken dekkdim kjørte du?

 

ellers ser jo planen dine bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

friserte vel såvidt det var på hjulbuen for å være sikker.. men kjørte jo med minimalt med senk, og bare 215/35-18.. det samme som jeg kjører på super-dtm hjula nå.. men dem bygger litt mer, og bilen er senka betraktelig mer, selv om den fortsatt er høy..

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

friserte vel såvidt det var på hjulbuen for å være sikker.. men kjørte jo med minimalt med senk, og bare 215/35-18.. det samme som jeg kjører på super-dtm hjula nå.. men dem bygger litt mer, og bilen er senka betraktelig mer, selv om den fortsatt er høy..

 

takk for svar, er litt usikker på hvilken dimmensjon jeg skal bestille, tenkte å bestille fra bcb, der har de jo 7,5x17 men føler kanskje de blir litt smale? men kan vel kjøre me 215x40-17 dekk på de uten problem?

åsså har de jo 8x18, men er litt redd for "subbing" så er veldig usikker på hvilke jeg skal velge :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår