v740b230f Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 heisann alle barn;D eg bare lurte på om det er forskjell på ohmstyrken på dysene på f.eks lh2.2 eller lh2.4. mistenke at dysene bjunne å bli tette eller noe slik fordi de tikker så annerledes. så derfor tenkte jeg at jeg kunne prøve med noen litt nyere dyser fra lh2.4 da det er lettere å få tak i de på skroten osv. men jeg vil liksom ikke prøve dersom det viser seg at selve hjernen i bilen takker for seg... anyone? hilsen roger:D Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 :hello: Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 LH 2.4 med turbo ( altså FK\FT ) er lav ohm, de har 370 ccm på 3.5 bars bensintrykk Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 halu:) takker for svar:) men faktisk så er det til en N/A motor. bare en b230F med lh.2.2 som dysene tikker på. et par tikker liksom mer enn andre og da tenkte jeg å bytte dysene for å se hva som skjer (fått gratis), siden det da er lav-ohm må jeg vel ut med motstander og styre vel..? suger hvis selve hjernen brenner opp som sagt... Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 ja, du må frem med motstander ja, ellers går hjernen Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 greie den. takker for svar:) Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Var det ikke gule 230f dyser det var snakk om her? De er i såfall høyohms og da skal det gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 er det de gule så går det fett :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 gult,grønnt,rødt eller blått.... drit i fargene! Har personlig 4 mørkegrønne dyser liggende med akkurat samme bosch-nummer som de Lyseblå som sitter i min FT. Det er Bosch-nummeret som bestemmer lav og høy-ohms dyser, og hvor store de er. Søk opp dyse-nummerene på feks Google.com så finner man som regel ut det man trenger. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Nå var det vel original volvo dyser det var snakk om. Og da holder det med fargekoder. Evnt bare måle motstanden i dysa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 pussige er at de mørkegrønne dysene kom fra en original FT det og... fra 1991. Though, trådstarter kan fint bruke de gamle dysene fra LH2.2 på LH2.4:thumb Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hmm, da lærte jeg noe nytt i dag og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hvordan er det med dyser på B200ET (Motronic?) i forhild til LH 2.0, 2.2 og 2.4? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Lurer på om noen noengang blir enige om dyser her jeg... Noen som har en liste fra leverandør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 er det mye forskjell på b230et og b230ft dyser? hvor mye de leverer altså.. har 4 et dyser liggendes så hvis de er større smekker jeg kanskje i de.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.