Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

  1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

    • JA
      12
    • NEI
      27


Anbefalte innlegg

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja har lest meg til dette også. Og har fått en pang pris på x30xe i sverige som har gått 140 000km. Så veit ikke helt hva jeg gjør nå as!hehe. Men har fortsatt lyst på C20LET, Bare og bytte Snurre vis den ikke holder så godt, Hørte også at eksos manifoilden ikke tålte for mye :( men men. 7000kr så har man rundt 300hk ut av den og et bra! Og ikke minst. kommer jo bare sette prøveskilter på den når jeg skal på treff. veit jo ikke hvordan det er og godkjenne c20let i en omega b. men men mange valgmuligheter og det er jo godt.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig på de turboene, men er ikke sprekken stor gjør det ikke så mye. Går an å overhale eller å bytte grenrør og turbo også til noe bedre.

c20let vil gå bedre enn x30xe uansett. x30xe vil være dyrere å trimme til et visst punkt også.

x Opel Lotus Omega, prosjekt

x Opel Zafira OPC

x Opel Combo 2.0 16v turbo

x Opel C20LET 684hk (dragracemotor under videre bygging)

x BMW S38B38 (turbobygging pågår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp er klar over dette. Men hvor finner man C20LET for under 10 tusen kroner. som har gått så lite?

 

Finner noen en LET til meg som har gått rundt 150 000km eller mindre. For under 15 000kr slår jeg til.jeg finner ikke. ikke engang i sverige, fant x30xe til 8 000skr ca. 7000 norske. gått 140 000km er jo råbilligt? ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner ingen komplett C20LET som er i bra stand til under 20.000kr. Hvis du tror det så kan du lete etter en 3.0 V6 med en gang. Kanskje du finner en i Sverige, men den skal fortsatt hentes eller fraktes så prisen blir omtrent den samme uansett.

x Opel Lotus Omega, prosjekt

x Opel Zafira OPC

x Opel Combo 2.0 16v turbo

x Opel C20LET 684hk (dragracemotor under videre bygging)

x BMW S38B38 (turbobygging pågår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sparer ikke noe på å kjøpe en delebil fra Sverige. Fraktkostnad, moms, mye arbeid etc. gjør at den blir mye dyrere. Du får ikke så fryktelig mye for delene som blir til overs. Bedre å kjøpe en C20LET i Norge og betale hva det koster. Hadde du hatt en calibra/vectra kunne det vært mer hensiktsmessig å kjøpt en delebil, men når du skal ha c20let i Omega B har du ikke bruk for det.

x Opel Lotus Omega, prosjekt

x Opel Zafira OPC

x Opel Combo 2.0 16v turbo

x Opel C20LET 684hk (dragracemotor under videre bygging)

x BMW S38B38 (turbobygging pågår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du kan stikke til tyskland å hente deg en hel calibra turbo for ca 25-30.000kr.. beholde motoren og selge resten.. da har du kansje fått en motor for 10.000kr når du har sogt alt annet.. ;)

 

er kansje ikke SÅ mye å tjene på det.. men mulighetene er der om du satser litt.. ;)

 

dette blir jeg og gjøre.. men jeg trenger jo litt flere deler fra den bilen da.. må ha motor, gir og bremser.. så da henter jeg en hel bil å har stående på gården som jeg kan plukke på.. ;) kansje jeg slenger inn 1,7 diesel motoren i calibran å har som arbeidsbil..? :):hmmmmmmmmm:

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du kan stikke til tyskland å hente deg en hel calibra turbo for ca 25-30.000kr.. beholde motoren og selge resten.. da har du kansje fått en motor for 10.000kr når du har sogt alt annet.. ;)
Det var dette jeg prøvde å forklare at du faktisk IKKE kommer til å klare. Legg inn kjøpspris, hente/fraktkostnader, moms, legg på kostnadene for de delene du må kjøpe nye fordi du kjøpte en dritbil til 25.000 og påstå at du klarer å tjene 10.000kr i tillegg. Får du det regnestykket til å gå opp er det noe feil der.

x Opel Lotus Omega, prosjekt

x Opel Zafira OPC

x Opel Combo 2.0 16v turbo

x Opel C20LET 684hk (dragracemotor under videre bygging)

x BMW S38B38 (turbobygging pågår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår