Gå til innhold

Golf 1-prosjekt bunnpanneskraper.

Ranger emnet


VW-HS

Anbefalte innlegg

dempertårn får du på volkswarenhaus :D

fin bakstilling :)

 

takker:) må vel bestille en liten pakke derifra snart da.

Fin bakstillinga ja, men enda viktigere, aldri mer rust på den:p men er en voldsom klang i den nå da, so om jeg hadde kjørt med denne å en stein hadde blitt kasta oppi, tror jeg klokkespillet på rådhusplassen hadde fått en konkurrent, så må nok resonansbempest med tektyl:p

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lite prosjekt på gang her:

DSC00258.jpg

noen som ser hva det er? eller skal bli?

 

måtte i alle fall lappest litt for å bli tett:

DSC00256.jpg

 

så langt kom jeg i dag, fikk det tett og fikk laga hull til å feste noen hanskegreier på:p

DSC00260.jpg

 

Det skal altså bli et sandblåsekabinett:) akkurat passe stort synest jeg:)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tommelomsk & VVS-HSS: Hva med å sette på en form for saxofon/vannlås på utluftingen?Altså et par svinger opp og ned slik at fartsvinden bremses såpass at sanden vil falle ned på bunnen hvor du har en askeskuff ev luke for tømming i ny og ne.

 

Ellers er det vel uansett smart med en støvsugerpose til finstøvet. Hvis dere har sett slike avsug til snekkerrom/maskiner har de en sugemotor med et t-ledd etter. Under henger det en søplesekk, og over står det en stiv tekstilpose som luftfilter. Vet ikke hva det heter på fagspråket, så finner ingen bilder av det i farta.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tommelomsk & VVS-HSS: Hva med å sette på en form for saxofon/vannlås på utluftingen?Altså et par svinger opp og ned slik at fartsvinden bremses såpass at sanden vil falle ned på bunnen hvor du har en askeskuff ev luke for tømming i ny og ne.

 

Ellers er det vel uansett smart med en støvsugerpose til finstøvet. Hvis dere har sett slike avsug til snekkerrom/maskiner har de en sugemotor med et t-ledd etter. Under henger det en søplesekk, og over står det en stiv tekstilpose som luftfilter. Vet ikke hva det heter på fagspråket, så finner ingen bilder av det i farta.

 

er mottoet ditt hvorfor gjøre det lett når det kan gjørest vanskelig?

hele kabinettet mitt fungerte om en drømm, så ikke noe støv komme ut av filteret mitt, men bruker støvmaske i og med at røykskya står når jeg opner kabinettet:p

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mottoet ditt hvorfor gjøre det lett når det kan gjørest vanskelig?

hele kabinettet mitt fungerte om en drømm, så ikke noe støv komme ut av filteret mitt, men bruker støvmaske i og med at røykskya står når jeg opner kabinettet:p

Tampen brenner! :D Neida, er bare jeg som er ute og :biker i takrenna. Hørtes ut som at dette støvet var et stort problem, i hvertfall for tomelitn. Jeg har aldri prøvd eller sett et sånt lite kabinett i aksjon selv.

 

Jeg så og tok på kjøkkentema sitt, men det er både knøttlite samt at det er komplett med alt unntagen blåsesand. Og jeg trenger som dere bare et tomt kabinett som minimum tar i mot en felg og litt større ting enn et tanklokk. Derfor har jeg hatt stor glede av å følge med her. :thumb

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår