Gå til innhold

Golf 1-prosjekt bunnpanneskraper.

Ranger emnet


VW-HS

Anbefalte innlegg

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble ikke så mye overtid i dag, så da ble det tid til litt golf:)

dette blikket er blikket til en som er klar for å kaste seg over golfen etter lang ventetid:p

DSC00195.jpg

 

la meg på rygg under bilen å slipte rust under til jeg ble lei, starta da på bensinrøret for å få gjøre noe mer

DSC00193.jpg

 

må sitte godt, å passe på å ikke bli kald i baken:

DSC00194.jpg

 

ferdig nedslipt og sandblåst:)

DSC00196.jpg

 

tok sin tid å velge ut fargen, men vart svært fornøgd med resultatet.. :p

DSC00197.jpg

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takker:) så er det en ting jeg lurer på, festene til bremserørene, den vinkelen med et hull i som er sveisa til karosseriet der bremserøret er skrudd på bremseslangen (glemte å ta bilder) går de and å få tak i nye? kunne tenkt å fått kappa vekk de som var der siden de var ganske rusta, kan sikkert lage de selv også da men

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da får jeg høre me onkelen min:) kom på en liten ting til jeg lurer på, er de originalt at det bare er noe sort sicaflex mellom bensinpåfyllingsrøret og bensinhullet i karosseriet, eller skal der vere en pakning? ikke så nøye med egentlig, men lurte bare på om noen hadde tukkla med dette før på bilen min

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hender jo at jeg får gjort en liten innsats av og til, men går smått når det er mye jobbing... Og så tok punktsandblåseren kvelden.. kjipt:/ menmen, har motet oppe jeg, gler meg bare til saker og ting begynner å roe seg på jobben:p

noen som vet hvor jeg kan kjøpe nye dempertårn forran forresten?

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort litt nå, eller ordna litt, tok meg bakstilinfa og festebrakettene til foringene forran og bak ut på Ørsta Stål. Der fikk jeg vite at de kunne fa galvanisert dette iløpet av ei uke. I går når jeg kom fra jobb stod delene ferdig reinbrendt, syrebada og varmgalvanisert ved garasja mi og det hele kom på den nette summ av 600,- før rabatt (naborabatt) Og hele greia endte på kr 0 etter rabatten

 

 

 

DSC00240.jpg

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår