Streets Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hehe.. ja det er jo ikke så alt for dyrt for nye kaliptere! er jo som oftet bytte, og da blir det jo billigere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 jo, har det imorgen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 treiging :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 VW-HS: ja vet, den gjennomgangen bak der håndbrekkwirene kan være sykt rusta.. jeg bøyde den bare helt sammen på en bil, men var jo helvette å få det der rett igjen, ble ikke 100% liksom.. men wirene gikk jo gjennom. Du kan jo prøve å få den ut, så for du dreiv opp en ny sånn "tapp" med hull i å slår bare en liten sveis på den. Og kalipterene bak, er det 2 "utgravninger" på stemplene ? Isåfall er det stempler som må skrues ut.. samme visst du skal ha de sammen, da må du skru *piss*. Ehh.. btw.. kaliptere bak ? er det ikke en 1.5 ffs ? :P Har du fått til med drivakslingene fremme? Du setter jo bare ett maskinspett mellom hjulboltene ute, så du for holdt fast, så bruker du evt en kopp med torx eller hva det er som er inne på drivakslingen, eller så gjør du som jeg og tomelitn. Meisel, hammer + wisegrip tang ;) funker hest! :D og den store muttern i midte.. hallo, har du ikke trykkluft og muttertrekker?:heyyou: har vel prøvt å skrive at kalipteren bak er fra en golf 2 GTI 8V 3-4 ganger i alle fall? og det med den tappen til håndbrekker, den virker ikke rusta, går helt fint fram og tilbake og glir så lett som ingenting en halv cm ut, så er det bråstopp, så det tviler jeg på er rust, og videre har jeg fått til drivakslingen fremme ja, og den store mutteren var ikke bare å bruke trykkluft på nei, måtte ha 2 m langt tjukkvegga rør å legge vekta mi på helt ytterst:p og å løsne drivakslingen fra girkassa var enkelt med unntak av en skru som fikk smake kappskiva på dremelen:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Kult se folk som pusser opp en 1ner. men er aaalt for lite bilder her.. har ikke orka lese halvparten engang, sleng inn ett par bilder med allteksten. ellers, stå på! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 er ikke så veldig mye å ta bilde av, rust har folk sett før:p tar bilder etter hvert som det sjer noen som viser igjenn:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 var ute å tok litt bilder for å illustrere problemet mitt med kalipterne bak, her er de: klarer å dra stempelet så langt ut, så var det stopp her er tappen til håndbrekket sett fra siden så langt ut går den helt fint, og der er det bom stopp... noen som har en løsning? synest det blir litt drøyt å kjøpe håndbok til golf 2 bare for å finne ut dette:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 ser lovense ut dette her, fortsette du slik kommer dette til å bli en rå bil :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 tenkte jeg skulle si ifra at jeg ikke har gitt opp eller noe , men er krise på jobben, så jeg arbeider laange dager, og neste uke skal jeg til spania i 2 uker, men etter det er det full rulle igjenn:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 noen som forresten noen som er interessert i 4 stk. taranrtula-felger 14x6" ? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Ser bra ut dette! lykke til! Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 bilde av felgene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 bilde av felgene ? han se hvordan de ser ut på dubmodder, har ikke felgene, men var en som lurte på om jeg ville bytte noen helt plain 14" jeg har mot hans 4 tarantula felger med et punktert dekk, trenger ikke felgene selv, så da må jeg i alle fall se om de er interesse for å kjøpe de før jeg bytter:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 da er to uker i spania og en uke på jobben unnagjort, men er krise på jobben, alt for mye å gjøre, så jeg arbeider overtid så bare juling, trøster meg med at de blir penger av slikt, og det kommer godt med når det roer seg å jeg får bedre tid til golfen:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hadde sans for riktig bil lenger sør også:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg