Øyvind Ryeng Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Samme bil, samme dyno, før (RunFile_012) og etter (RunFile_26) motorbygge (jeg tror begge deler er etter mapping). Og den er fortsatt N/A. Effekten er målt på bakhjulene. Åssen bil? Hva kan være gjort med motoren? Merk at dreiemomentet er oppgitt i foot-pounds (lbs/ft). Gang med 1.35 for å få Nm. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
placid Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Honda S2000 lystgass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 s2000?med MYE godsaker? Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Riskoker ettellerannet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Mazda rx8 Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1615144&page=6 Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 S2000 ja. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Helt korrekt! Er InlinePro sin 2.5-liter stroker; fra 87*84 til 89*100 millimeter borring/slag, om jeg ikke husker helt feil. Meget spennende. Det gjør seg med alt det bunndraget i en S2000 kan jeg tenke meg; bånn gassen i andregiret i relativt lav fart, og vips ligger man 90° på fartsretninga! :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 skulle de ikke klare mer med andre kammer og eksos,siden det som satt på nå var originalt? Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 ...for å ikke snakke om innsugsmanifoild og gasspjeld? Skulle tro det. Blir interressant å se hvor langt de kommer; man snakket visst i det stille om et mål på 300 RWHP; det ville være litt av en bragd. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 såååå ..... skal jeg være imponert? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 DU kommer deg ut herifra. Vi trenger ikke ditt drama i denne tråden, takk. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 300 rwhp er imponerende om de en gang når det målet...! Vet om oppborring av NSX til 3,8 l. og 332 rwhp (før: rundt 242 rwhp), og det er fra en 3 liters V6, så dette var rått... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 3,8 liter? Isåfall trenger man da iflg. mine kalulasjoner 101 millimeter borring. Bore spacingen på NSX-motorene skal være 98 millimeter etter hva jeg har fått med meg, så da har man borret bort hele sylinderet og vél så det. Jeg kan bare anta at det var litt stroking inne i bildet også. Med f. eks. 90 millimeter slaglengde trenger man da 94,5 millimeter borring - burde være mulig. Men dette er vel OT. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 The engine being built in this article is our largest displacement naturally aspirated engine available using an 88mm stroke and 95mm bore achieving a displacement of 3.8L (3743cc). The engine is being built with a slight increase in compression of 10.5:1 from the factory 10.2:1 compression. Due to the quality of materials and increase in combustion burn efficiency through adjustments in the cylinder head and pistons design, increased compression can be achieved with out affecting reliability of the engine. Jeg elsker den siste delen av den siste setningen der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg