Gå til innhold

Sharif har bestilt seg ny bil!

Ranger emnet


ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

Har all mulig respekt for mannen jeg. For det første har han halvert dekkprisene i Norge, han har bygd opp en bedrift det står respekt av og han ville betale for å bli kvitt Kreket. At det går mye rykter om hvordan han driver dri... jeg i, regner med at visse innstanser hadde reagert etter så mange år, hvis det ikke var etter boka,

At han bruker noen mill på en bil, og samtidig bidrar til statskassa med noen mill, må da være mye bedre enn alle de som kjører rundt med noe som koster "nesten" like mye, uten at de noen gang har gjort et ærlig arbidsslag

 

Og tlf? Hvor mange % av de som ringer skal bare spørre pris? Skal du ha hjul så møter du opp

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og tlf? Hvor mange % av de som ringer skal bare spørre pris? Skal du ha hjul så møter du opp

 

Sharif burde absolutt ha ansatt flere til kundeservice. i fjor la jeg inn en bestilling på 19" SMC C. Felgene skulle komme om ikke så lang tid etterpå og han skulle ringe når de kom. Jeg ventet og ventet og til slutt ringte jeg han. han hadde ikke fått inn felger og etter over en måned sa han at han ikke får tak i felgene. Jeg bestilte da noen lilknende 19" felger og de skulle komme neste uke. Jeg skulle ha 8,5 og 9,5.. Etter to uker ringer han og sier at det har kommet et parti med 8,5 og mine 9,5 kommer senere. Siden den telefonsamtalen har jeg aldri hørt noe mer. Så vidt jeg vet ligger mine bestillinger inne ennå.. Det var siste gang jeg handlet hos sharif. Nå støtter jeg heller opp hos min lokale dekk-forhandler..

 

Nå som sharif åpner i nytt hus til høsten håper jeg han har gjort noe med dette. Hvis han nå klarer å få til kundeservice og levere produktene (ikke si at det kan jeg skaffe og så skaffer han det ikke) skal jeg kjøpe et sett av han..

 

Forøvrig dro Dekkbaronen / Sharif inn 75 millioner inn på firmaet i fjor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det har han hatt en pen økning. Omsetningen for Sharifs Dekksenter AS i 2004 var 54,7 mill, han betalte ut 3,2 mill i lønninger og 10,8 mill i utbytte til den eneste aksjonæren: Sharif Tasawer. ;)

Firmaet satt igjen med et årsresultat på 6,7 mill.

 

Forøvrig så har ikke Sharifs Dekksenter "dratt inn" 75 mill, det er omsetningen. Hva de faktisk sitter igjen med er en helt annen sak. I 2004 var bare varekosten på 40 mill.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharif skal ha for at han selger for 75 mill på en plass

Det står det fult respekt av, at de gutta ikke tar noe tlf av og til, hva så....? butikken går så det suser,

Om de ansetter flere til og ta tlf, vil de forsatt ikke klare og ta unna alt.

Dette blir sikkert fikset når han kommer i ny bygget.

 

 

Dere som klager på at det er dårlige service der nede, tror jeg ikke vet hva det skal til for og drive som de, ekke som dekkmann ,der mann har fem kunder i uken..

 

 

Sharif er norges største dekkleverandør i 2006.

Men blir kult om han får bilen.. :)

1995 Toyota Supra(singel turbo)

2007 Toyota Landcruiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår