speedfile Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 felger i karbon ja.. :) da snakker vi eksklusivt. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Sharif er en trivelig kar og jeg vil si han gjør mye riktig. Synd det er alt for mye rot, men både satser og håper på at dette blir bedre når han flytter inn i nytt lokale til høsten.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Ville gjerne støtte Sharif og benytte han som dekk og felgleverandør når jeg kjøpte de siste 18" hjula. Han har gjort mye bra for prisnivået på dekk og felg i Norge og det fortjener han kudos for. Men tross for mange eposter og enda flere forsøk pr telefon var det komplett umulig å få svar, dermed handlet jeg en annen plass. Tror han kunne tjent på å opprette et call-center og ta unna henvendelsene, både med tanke på økt salg og også på bedre rykte. OnTopic så er det bare å gratulere med duggfrisk CCX! :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 I den røde da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Tommy er kjempe kar det.. Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 satt på en tur med han sist helg i Oslo. Det er snakk om den røde han låner, inntil den andre ankommer Oslo. SINNSYK BIL!!!!!!!!!!!!! Man ligger nesten på bakken i bilen.. helt KONGEOPPLEVELSE.. Tommy er en utrolig artig kar.. :d Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Tommy kjører rundt i den røde CCX'n sin i lillestrøm blandt annet.. han har tilogmed sagt at det kan ordne seg med prøve turer for ungdommer! :D Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Tommy kjører rundt i den røde CCX'n sin i lillestrøm blandt annet.. han har tilogmed sagt at det kan ordne seg med prøve turer for ungdommer! :D jeg var i Lillestrøm igår på "avspark lørdag" sendingen til TV 2.. en Svart koenigsegg rullet ut av vogna.. da var den 4 timer gammel. og Tommy satt seg bak rattet og ruset motoren, jeg har vondt i øra enda :D UTROLIG HEFTIG! :D Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg