Mondeo Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Har all mulig respekt for mannen jeg. For det første har han halvert dekkprisene i Norge, han har bygd opp en bedrift det står respekt av og han ville betale for å bli kvitt Kreket. At det går mye rykter om hvordan han driver dri... jeg i, regner med at visse innstanser hadde reagert etter så mange år, hvis det ikke var etter boka, At han bruker noen mill på en bil, og samtidig bidrar til statskassa med noen mill, må da være mye bedre enn alle de som kjører rundt med noe som koster "nesten" like mye, uten at de noen gang har gjort et ærlig arbidsslag Og tlf? Hvor mange % av de som ringer skal bare spørre pris? Skal du ha hjul så møter du opp Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kongen_Rs Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 "han tjener IKKE MER enn 2-3mill"..skulle likt og se deg gjøre det gitt..hehe Hva jeg tjener angår ikke deg, men hva får deg til å tro at jeg ikke tjener mer enn det? :offtopic Siter 2005 Ferrari F430 Coupe Rosso Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Er nok lite sannsynlig at sharif vil låne bort en bil med 1000 hester i en sånn prisklasse til tilfeldig forbipasserende. Men om du kjøper dekk og felger hos ham ordner det seg sikkert......nnnnnnnnnnooooooooootttttttttt!.:drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 nån som har hørt om han Sharif like trøndersk Biff-schnadder? tror det går i halal og soya-pølser Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 tror det går i halal og soya-pølser Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Og tlf? Hvor mange % av de som ringer skal bare spørre pris? Skal du ha hjul så møter du opp Sharif burde absolutt ha ansatt flere til kundeservice. i fjor la jeg inn en bestilling på 19" SMC C. Felgene skulle komme om ikke så lang tid etterpå og han skulle ringe når de kom. Jeg ventet og ventet og til slutt ringte jeg han. han hadde ikke fått inn felger og etter over en måned sa han at han ikke får tak i felgene. Jeg bestilte da noen lilknende 19" felger og de skulle komme neste uke. Jeg skulle ha 8,5 og 9,5.. Etter to uker ringer han og sier at det har kommet et parti med 8,5 og mine 9,5 kommer senere. Siden den telefonsamtalen har jeg aldri hørt noe mer. Så vidt jeg vet ligger mine bestillinger inne ennå.. Det var siste gang jeg handlet hos sharif. Nå støtter jeg heller opp hos min lokale dekk-forhandler.. Nå som sharif åpner i nytt hus til høsten håper jeg han har gjort noe med dette. Hvis han nå klarer å få til kundeservice og levere produktene (ikke si at det kan jeg skaffe og så skaffer han det ikke) skal jeg kjøpe et sett av han.. Forøvrig dro Dekkbaronen / Sharif inn 75 millioner inn på firmaet i fjor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Stemmer det har han hatt en pen økning. Omsetningen for Sharifs Dekksenter AS i 2004 var 54,7 mill, han betalte ut 3,2 mill i lønninger og 10,8 mill i utbytte til den eneste aksjonæren: Sharif Tasawer. ;) Firmaet satt igjen med et årsresultat på 6,7 mill. Forøvrig så har ikke Sharifs Dekksenter "dratt inn" 75 mill, det er omsetningen. Hva de faktisk sitter igjen med er en helt annen sak. I 2004 var bare varekosten på 40 mill. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Dro inn ble litt feil uttalt, men når man snakker om slike summer snakker man alltid om brutto. Han har jo blandt annet lønninger, avgifter, innkjøp, leie osv. å betale.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hehe. soppas. Har hørt my rart om han gitt. hører til like ved her han. hehe. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hva jeg tjener angår ikke deg, men hva får deg til å tro at jeg ikke tjener mer enn det? :offtopic Hva med en chillpill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Og huset der hele familien brant ned, og sxxxxxxxxxxxxxxxx Håper du skrev litt feil der? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hva jeg tjener angår ikke deg, men hva får deg til å tro at jeg ikke tjener mer enn det? :offtopic Må ta den barnslige frekke tonen, er ikke vanlig og ha en årslønn på 2-3 millionær da vettu... "Wannabe rich" Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Sharif skal ha for at han selger for 75 mill på en plass Det står det fult respekt av, at de gutta ikke tar noe tlf av og til, hva så....? butikken går så det suser, Om de ansetter flere til og ta tlf, vil de forsatt ikke klare og ta unna alt. Dette blir sikkert fikset når han kommer i ny bygget. Dere som klager på at det er dårlige service der nede, tror jeg ikke vet hva det skal til for og drive som de, ekke som dekkmann ,der mann har fem kunder i uken.. Sharif er norges største dekkleverandør i 2006. Men blir kult om han får bilen.. :) Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Sharif har fått bekreftelse på KOENIGSEGG! Håper den dukker opp på acr, men det stod at den ble levert den 31 august... Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 http://n24.no/oppogfrem/article1421633.ece Konge :D Føler en misunnelse inn i meg men også stor respekt for at han bruker pengene sine slik jeg ville ha brukt dem :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg