borabora Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 enda et.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Gidder ikke ha sånn rasistisk tull her, så det ble slettet. Og hold dere til topic! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by Jonaldo Var det noen som så den svære sølvfarga BMW'en på Rudskogen? Vet ikke hvilke modell, men den største og feteste jeg noen gang har sett. Ble kvalm når jeg kikka inn i den...... Akkurat den bilen har eieren lånt penger av firmaet sitt for å kjøpe. Det er Tommy (Sharif) som eier den. Er visst en 745... Demobilen til Hamann. Og alle her som har vært hos Sharif å kjøpt dekk vet at den karen JOBBER HARDT for pengene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Akkurat den bilen har eieren lånt penger av firmaet sitt for å kjøpe. Det er Tommy (Sharif) som eier den. Er visst en 760... Demobilen til Hamann. Og alle her som har vært hos Sharif å kjøpt dekk vet at den karen JOBBER HARDT for pengene! Står litt om den her oxo... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=11679 Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Fet bil iallefall! Hørt mye om Sharif og tror deg på det....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 ...Eller er det noen sinnsykt breie dekk som sitter på den gromme ruud cozzie'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Hvis det er noen som vil ha en lik bil som Sharif, er det bare å ringe Hamann! http://www.hamann-motorsport.de/cgi-bin/testha2e.pl?15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by 2FAST4U ...Eller er det noen sinnsykt breie dekk som sitter på den gromme ruud cozzie'n? 265 hvis jeg ikke husker helt feil.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurrle Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Noen som har bilder av bilen til Ruud bakfra, som viser breddingen? Eller som har sett oppunder hjulbuene bak? Det ser visstnok ikke akkurat proft ut. Har ikke sett det selv, men har hørt rykter og sett det diskutert her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by Hurrle Noen som har bilder av bilen til Ruud bakfra, som viser breddingen? Eller som har sett oppunder hjulbuene bak? Det ser visstnok ikke akkurat proft ut. Har ikke sett det selv, men har hørt rykter og sett det diskutert her på forumet. Synes jeg så litt gaffa teip under hjulbuen. Har vel ikke tettet der enda da. Eller så er det fyllt opp med noe greier og teipa for å beskytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurrle Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Har hørt noen rykter om at hele hjulbuen er bygd opp av sparkel! Kanksje derfor det er teipa over for at man ikke skal se sparkelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by volvo242TIC vi vet vel alle hvordan de har råd til slike biler :mad: Jeg vet ikke hvordan de har råd til slike biler.. kunne du forklare meg hvordan trur du? jeg har alltid trudd at dem jobba jeg.. men jeg er vel sikkert dum jeg da.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Har nå fått tak i ca 160 bilder fra rudskogen. SKal prøve å få posta noen i morra hvis jeg får tid etter jobb. Akkuratt nå gidder jeg ikke på grunn av det enkle faktum at pcen min ikke vil funke i det hele tatt så jeg sitter på fattern sin laptop som ikke har cd rom. Og.. Candyman: Jeg har alle bildene som Martin tok av hu dama med de "små" puppene så jeg kan nok poste de også. :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Dette må være den deiligste rompen på hele treffet.. Er ikke noe som har noe flere bilder av skjønnheten vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Folk har rett og slett god smak som velger BMW og Mercedes. Det er jo bra biler! En riktig tilberedt kebab er utrolig godt! Moro at innvandrermiljøene begynner å hevde seg på biltreff. Det er vel rett og slett et nytt steg på integreringsveien er det ikke? Og det fins vel noen helnorske nordmenn som har mistenkelig dyre biler... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg