Gå til innhold

Bilder fra Gatebil Rudskogen 12-13.juli

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonaldo

Var det noen som så den svære sølvfarga BMW'en på Rudskogen? Vet ikke hvilke modell, men den største og feteste jeg noen gang har sett. Ble kvalm når jeg kikka inn i den......

 

Akkurat den bilen har eieren lånt penger av firmaet sitt for å kjøpe. Det er Tommy (Sharif) som eier den. Er visst en 745... Demobilen til Hamann.

Og alle her som har vært hos Sharif å kjøpt dekk vet at den karen JOBBER HARDT for pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

 

Akkurat den bilen har eieren lånt penger av firmaet sitt for å kjøpe. Det er Tommy (Sharif) som eier den. Er visst en 760... Demobilen til Hamann.

Og alle her som har vært hos Sharif å kjøpt dekk vet at den karen JOBBER HARDT for pengene!

 

Står litt om den her oxo... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=11679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hurrle

Noen som har bilder av bilen til Ruud bakfra, som viser breddingen? Eller som har sett oppunder hjulbuene bak? Det ser visstnok ikke akkurat proft ut. Har ikke sett det selv, men har hørt rykter og sett det diskutert her på forumet.

 

Synes jeg så litt gaffa teip under hjulbuen. Har vel ikke tettet der enda da. Eller så er det fyllt opp med noe greier og teipa for å beskytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo242TIC

 

vi vet vel alle hvordan de har råd til slike biler :mad:

 

 

Jeg vet ikke hvordan de har råd til slike biler.. kunne du forklare meg hvordan trur du? jeg har alltid trudd at dem jobba jeg.. men jeg er vel sikkert dum jeg da..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått tak i ca 160 bilder fra rudskogen. SKal prøve å få posta noen i morra hvis jeg får tid etter jobb. Akkuratt nå gidder jeg ikke på grunn av det enkle faktum at pcen min ikke vil funke i det hele tatt så jeg sitter på fattern sin laptop som ikke har cd rom. Og.. Candyman: Jeg har alle bildene som Martin tok av hu dama med de "små" puppene så jeg kan nok poste de også. :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har rett og slett god smak som velger BMW og Mercedes. Det er jo bra biler!

 

En riktig tilberedt kebab er utrolig godt!

 

Moro at innvandrermiljøene begynner å hevde seg på biltreff. Det er vel rett og slett et nytt steg på integreringsveien er det ikke?

 

Og det fins vel noen helnorske nordmenn som har mistenkelig dyre biler...

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår