Gå til innhold

Bilder fra Gatebil Rudskogen 12-13.juli

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var helt sykt med kaos der. Så mange som sikkert måte slite kraftig for å få opp bilene sine. En, husker ikke hva slags bil, hadde jo parkert i den verste skråningen så bilen hvilte kun på innerste kant av dekket... et dytt på den og den hadde gått rundt, garantert...

 

Hvis noen så en klin original Suzuki Baleno var det meg og fatter'n :cool:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

Famir; Tror du må ha stått nesten ved siden av meg under breisladden... :)

 

Mulig det. Satt oppi skråningen nedenfor det siste reklameskiltet før langstrekken.

Det var tett med folk der. Ser det godt på bildene.

Var bra de fant ut at det var mulig å sitte i den skråningen under konkurransen, eller så hadde det blitt vanskelig å få plass til alle og hele konkurransen hadde vel blitt avlyst.

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg så bilen din Famir.. om den sto parkert utenfor området.. finfin liten sak..hehe..

 

Gatebil har blitt for stort.. ser jo ikke en dritt om man ikke er der 5 timer før porta åpner sånn at man kommer først i køa..

 

Når kom de skylinene til treffet da? så ingen av dem der jeg..hehe.. møtte den røde når jeg dro hjem på lørdagsettermiddagen trur jeg men..

 

også så man jo vår alles kjære Kid-a stå å knipse.. han fikk vel noen fete bilder under breisladden vil jeg tro

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Kid-a stå å knipse.. han fikk vel noen fete bilder under breisladden vil jeg tro

 

Yep!

 

Jeg og en DYKTIG fotograf som heter Renee var fotografer for Gatebil i helga. Stort sett tok Renee seg av banekjøring, mens jeg dekket utstilling og camping, men på breisladden sto vi i hver vår ende.

 

Bildene blir etterhvert å se på http://www.gatebil.no og i diverse norske blader

 

Var sinssykt å stå på indre bane før breisladden å se folkehavet på ALLE kanter!

Så ropte Glenn Rodney "Er dere klare?"

Det gjallet "Jaaaaaa" fra absolutt alle kanter

Da fikk jeg frysninger!!!

 

Alle journalister, fotografer og erfarne folk i bilmiljøet jeg møtte i helga var enige om at dette har vært den villeste bilhappening i norgeshistorien!

(og de som kjenner meg vet at jeg sier slikt fordi jeg mener det! ikke fordi jeg fikk betalt for å jobbe på treffet...)

 

Akkurat kommet hjem, og adrenalinet pumper heftig fortsatt!

At det går an..., nesten skremmende

 

Og hva skjer etter dette? Blir det bedre, verre, større eller mindre?

Uansett er det utrolig rått å oppleve denne utviklinga med det jeg jobber med til daglig!

(sorry, men jeg er et følelsesmenneske:cool: )

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte dette bildet som kompisen min tok: Hu skulle gjerne ha fått lov å vaske bilen min og..

post-2367-13804851654151_thumb.jpg

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Likte dette bildet som kompisen min tok: Hu skulle gjerne ha fått lov å vaske bilen min og..

 

Hehe... Martin er gris ass, han tok masse bilder av hu dama med de "små" puppene som gikk i BH å:D

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår