Gå til innhold

Bilder fra Gatebil Rudskogen 12-13.juli

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jonaldo: det må du jo få lov til å mene... :)

 

 

PetterJacobsen: hvis en bil blir "kebab tralle" av at noen mennesker med en annen hudfarge kjører den er audi, bmw, vw, skoda,mercedes, saab, volvo, mg, lotus, ferrari, lamborghini, harley davidson, yamaha, suzuki, honda. toyota, chrysler, daihatsu, renault, scania, mazda, hyuandai, gmc, dodge, for ikke å nevne alle boeing flyene og flere og alle båtene på det store hav, og jernbanen, skateboard, wakeboard, rollerblades merida, ...kebab traller, dah?....sikkert mange som jeg ikke har fått med meg her ...på den annen side det er meget sannsynlig at du kjører en såkalt "kebabtralle" , siden det heeeelt sikkert er over 100 000 mennesker med annen hudfarge enn deg som kjører akkurat makan bil som du cruiser med.;) på denne planeten..jeg er stolt av kebab tralla mi....men jeg fant en her som jeg ikke er heeelt sikker på om hva jeg skal kategorisere den som, kanskje du kan hjelpe meg?:)

post-2225-13804851665046_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Mas, mas, mas...

Det er jo et kjent faktum at nettop BMW er kebabselgerens favoritt merke! Derfor uttrykket "kebabtralle"!

 

 

....men disse gutta jobber ikke som kebabselgere, de fleste på forumet her vet at de jobber med biler....og er like bil interesserte som deg og meg....:)

 

 

...den blir litt for tynn....:D erke meninga å gå åff tåpic her, men klarte lixom ikke å la vær`....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

 

 

....men disse gutta jobber ikke som kebabselgere, de fleste på forumet her vet at de jobber med biler....og er like bil interesserte som deg og meg....:)

 

 

...den blir litt for tynn....:D erke meninga å gå åff tåpic her, men klarte lixom ikke å la vær`....

Litt enign det der, men BMW er jo det b-gjengen gutta kjører, inn for pakistanere og tyrkere i gjeng miljøa i kjøre BMW.

Viker hvertfall sånn:)

- 2002 Golf gti tdi 150pd

 

x - 2004 KTM 125EXC me motard sett

x - 2003 Husqvarna wre me motard sett å full trim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

 

Ett glimrende eksempel på et BMW, er og blir, ei kebab tralle!

 

kunne ikke sagt det bedre selv..

ja vet at mange kommer nå til å si at 240 er en raggar bil..BUT I DON'T CARE!

 

det store flertallet av utleninger (ja som kommer fra et vist område) kjører BMW eller MB i en eller annen form.. la dem for all del gjøre det, men BMW er og forblir kabab tralle, nettopp pga. dette..

 

av de BMW'ene som var på Rudskogen, var det ikke mange som ble kjørt av folk uten utenlandsk opprinelse..

 

vi vet vel alle hvordan de har råd til slike biler :mad:

 

BMW er kebab tralle..punkt slut..

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår