Gå til innhold

Bilder fra Gatebil Rudskogen 12-13.juli

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

kanke folk med MOTORSPORT i frontruta bare stikke å DØØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!

 

 

hva faen vet demom motorsport?.... væffal ikke å vanke på en p-plass og vise frem drittkjerra si på biltreff!

 

 

ps, rumpene var fine dem..... fine slikkbare småsaker dette gitt:) eheheh

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kid-A

 

Yep!

 

Jeg og en DYKTIG fotograf som heter Renee var fotografer for Gatebil i helga. Stort sett tok Renee seg av banekjøring, mens jeg dekket utstilling og camping, men på breisladden sto vi i hver vår ende.

 

Bildene blir etterhvert å se på http://www.gatebil.no og i diverse norske blader

 

Var sinssykt å stå på indre bane før breisladden å se folkehavet på ALLE kanter!

Så ropte Glenn Rodney "Er dere klare?"

Det gjallet "Jaaaaaa" fra absolutt alle kanter

Da fikk jeg frysninger!!!

 

Alle journalister, fotografer og erfarne folk i bilmiljøet jeg møtte i helga var enige om at dette har vært den villeste bilhappening i norgeshistorien!

(og de som kjenner meg vet at jeg sier slikt fordi jeg mener det! ikke fordi jeg fikk betalt for å jobbe på treffet...)

 

Akkurat kommet hjem, og adrenalinet pumper heftig fortsatt!

At det går an..., nesten skremmende

 

Og hva skjer etter dette? Blir det bedre, verre, større eller mindre?

Uansett er det utrolig rått å oppleve denne utviklinga med det jeg jobber med til daglig!

(sorry, men jeg er et følelsesmenneske:cool: )

 

Jeg vil og ha slik jobb........

Hmm... Kanskje du får en konkurent nå? :D :D Neida, bare kødder jeg, du er nok mye flinkere enn de meg og de fleste andre her til og ta bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

 

Yep!

 

Jeg og en DYKTIG fotograf som heter Renee var fotografer for Gatebil i helga. Stort sett tok Renee seg av banekjøring, mens jeg dekket utstilling og camping, men på breisladden sto vi i hver vår ende.

 

Bildene blir etterhvert å se på http://www.gatebil.no og i diverse norske blader

 

Var sinssykt å stå på indre bane før breisladden å se folkehavet på ALLE kanter!

Så ropte Glenn Rodney "Er dere klare?"

Det gjallet "Jaaaaaa" fra absolutt alle kanter

Da fikk jeg frysninger!!!

 

Alle journalister, fotografer og erfarne folk i bilmiljøet jeg møtte i helga var enige om at dette har vært den villeste bilhappening i norgeshistorien!

(og de som kjenner meg vet at jeg sier slikt fordi jeg mener det! ikke fordi jeg fikk betalt for å jobbe på treffet...)

 

Akkurat kommet hjem, og adrenalinet pumper heftig fortsatt!

At det går an..., nesten skremmende

 

Og hva skjer etter dette? Blir det bedre, verre, større eller mindre?

Uansett er det utrolig rått å oppleve denne utviklinga med det jeg jobber med til daglig!

(sorry, men jeg er et følelsesmenneske:cool: )

 

Det var vel ikke du som tilfeldigvis tok bilde av grillen vår på søndag?.. den grillen med vannmelonen??... :).. kom en kar med proft utstyr og gatebil skilt og tok bilder av den:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KinG^KaoZ

[b

Eieren burde spandere et sett med nye felger på denne kjerra synest jeg :( [/b]

 

 

American Racing eller hva de heter burde han ha hatt pån 18" eller 19"

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår