Gå til innhold

Hvilke tennplugger bruker folket?

Ranger emnet


Mr. Bollocks

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjører bpr6es, nå er ikke motoren min særlig vass, men jeg kjører enten volvo original eller NGK. Eksprimenterte mye med det i mopedtia. Da var det kun NGK som holdt mål og gikk uten noe mere bøll. Bare å putte i og kjøre. Prøvde Denso, Bosch, X-antall forskjellige NGK. I NGK hadde ikke betegnelsen så mye å si, bare verdien. Kjører uansett NGK på bil, pga pris og kvalitet.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører bpr6es, nå er ikke motoren min særlig vass, men jeg kjører enten volvo original eller NGK. Eksprimenterte mye med det i mopedtia. Da var det kun NGK som holdt mål og gikk uten noe mere bøll. Bare å putte i og kjøre. Prøvde Denso, Bosch, X-antall forskjellige NGK. I NGK hadde ikke betegnelsen så mye å si, bare verdien. Kjører uansett NGK på bil, pga pris og kvalitet.

Irdium vs. vanlig, har visst en del å si på turbo.

Men, ja.. åpning. noen sier 0.6, 0.7 og en kis her snakket jo om 0.4..

 

skal ikke komme med påstander selv, men man kan søke på tb-forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, ja.. åpning. noen sier 0.6, 0.7 og en kis her snakket jo om 0.4..

 

skal ikke komme med påstander selv, men man kan søke på tb-forumet.

 

hehe ,meg det ja. tenkte å prøve, merkte ingen forskjell så neste gang gidder jeg ikke endre målet fra standard (ikke alle har lik åpning selvom det står det på pakken, kontrollmåler alltid).

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker nå original Volvo tennplugger, syns de funker best på min b230a, den går nye jammere og står mer i ro under gange. Men skal ikke si at NGK er dårlig, men de jeg kjøpte til mekonomen funka ikka ikke på min,

 

Så her etter blir den nok originale volvo tennplugger og ledninger, er heller ikke så dyrt på Volvo når de har "Nice prize"

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår