Mr. Bollocks Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Gikk på http://www.ngk.com og kikket. Der kunne jeg velge bil, også kom det opp forskjellige alternativer. Det beste alternativet der til 240 Turbo var NGK Iridium BPR6EIX. Skulle gjerne prøvd det.. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Bosch!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg har lest om flere som har problemer med bosch, at elektrodene fyker :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 skal du bruke ngk bp6es feks ka eller bpr 6es kan du like greit kjøpe orginale plugger ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg kjører bpr6es, nå er ikke motoren min særlig vass, men jeg kjører enten volvo original eller NGK. Eksprimenterte mye med det i mopedtia. Da var det kun NGK som holdt mål og gikk uten noe mere bøll. Bare å putte i og kjøre. Prøvde Denso, Bosch, X-antall forskjellige NGK. I NGK hadde ikke betegnelsen så mye å si, bare verdien. Kjører uansett NGK på bil, pga pris og kvalitet. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg kjører bpr6es, nå er ikke motoren min særlig vass, men jeg kjører enten volvo original eller NGK. Eksprimenterte mye med det i mopedtia. Da var det kun NGK som holdt mål og gikk uten noe mere bøll. Bare å putte i og kjøre. Prøvde Denso, Bosch, X-antall forskjellige NGK. I NGK hadde ikke betegnelsen så mye å si, bare verdien. Kjører uansett NGK på bil, pga pris og kvalitet. Irdium vs. vanlig, har visst en del å si på turbo. Men, ja.. åpning. noen sier 0.6, 0.7 og en kis her snakket jo om 0.4.. skal ikke komme med påstander selv, men man kan søke på tb-forumet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Gressklipperplugger her...BP6ES, eller tilsvarende Bosch. Er jævlig greit, får jo alltid tak i plugger på bensinstasjonene. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Men, ja.. åpning. noen sier 0.6, 0.7 og en kis her snakket jo om 0.4.. skal ikke komme med påstander selv, men man kan søke på tb-forumet. hehe ,meg det ja. tenkte å prøve, merkte ingen forskjell så neste gang gidder jeg ikke endre målet fra standard (ikke alle har lik åpning selvom det står det på pakken, kontrollmåler alltid). Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 NGK er jeg godt fornøyd med. varmeverdien vil jeg nå si varierer litt med motorspecs. Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jeg bruker nå original Volvo tennplugger, syns de funker best på min b230a, den går nye jammere og står mer i ro under gange. Men skal ikke si at NGK er dårlig, men de jeg kjøpte til mekonomen funka ikka ikke på min, Så her etter blir den nok originale volvo tennplugger og ledninger, er heller ikke så dyrt på Volvo når de har "Nice prize" Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Polly Motorsport justerte mine til 0.75mm elektrodeavstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 mange orginale volvo motorer som har problemer med uorginale plugger.. ikke spørr meg hvorfor.. jeg bare bytta/bytter dem! =) dette er da litt merkelig da de pluggene hadde samme varme verdi, elektrodeavstand ol. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Kjørte Bosch Platinum på B6304 turbo motoren min. Kjører samme pluggene på Supra motoren. Hvit motorene til er kravstore på plugger. Har bytta ut mange "uorginale" plugger på jobben pga. fusk ol. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hvis man bruker BPRxES istedet for BPxES så slipper man radiostøy.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Radio er vekt! Kan ikke ha det da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.