Gå til innhold

"Løst" lokk til hanskerommet

Ranger emnet


SBaL

Anbefalte innlegg

Har et sinnsykt plagsomt problem med at det lokket på hanskerommet åpner seg hele tiden.

For det meste når jeg kjører over dumper, som hull i grusveier osv.

Men også ved gasspådrag over bittesmå kanter.

Virker som de leddene i bånn har sunket litt nedover, og da mindre av den låsen som kan holde igjen.

Bare lurer på hva som evt. kan gjøres for å bedre dette.

Er jævlig plagsomt.

-'12 Citroën DS3 Sport

X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et sinnsykt plagsomt problem med at det lokket på hanskerommet åpner seg hele tiden.

For det meste når jeg kjører over dumper, som hull i grusveier osv.

Men også ved gasspådrag over bittesmå kanter.

Virker som de leddene i bånn har sunket litt nedover, og da mindre av den låsen som kan holde igjen.

Bare lurer på hva som evt. kan gjøres for å bedre dette.

Er jævlig plagsomt.

du kan jo skifte hanskerommet. er ca 8 skruer. da er det komplett, med rommet, lokket og hengslene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om det der er en feil som er på flere 240'er :s Men som de sier, skift de skivene. Hos en kompis av meg la vi bare inn ei treskive innvendig ;) Funka godt det ..

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Jeg har tenkt på en skrue eller no.

Så det er fler som har/har hatt det problemet?

Sinnsykt plagsomt.

Men, hvor sa du at de skivene dine var Gnarkill?

 

Jeg vet det ikke er store oppgaven å bytte hanskerommet.

Men, jeg er ganske tom for penger for tiden, og om det kan fixes gratis, gjør jeg heller det.

-'12 Citroën DS3 Sport

X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår