Hauk Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 11 sider, og denne er ikke nevnt? Siter /Jon. '94 MX-5 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 blir nok denne..:D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 det forundrer meg at folk har så jordnære drømmebiler. da det er i dine øyne verdens peneste bil må det også være drømmebilen da. Mener folk virkelig at ASCONA er verdens peneste bil? Ærlig talt, jeg rakker ikke ned på smak eller noe, men noe er galt her altså! Moderatorer: thklinge er ekkel og kjører tysk bil! han er sikkert nazi! Du må huske på at topic seier "verdens vakreste bil" ikke "min drømmebil" :D Menmen, en kanidat (og min drømmebil) Porsche 911 GT2: Og kanidat to, Porsche 911 GT1: Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Honda FTW http://www.teaminterlude.com/picpopup2.asp?url=DB/PersonalPics/7-11-2006_16.jpg Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Ferreri Dino er en utrolig pen bil, ikke tøff men utført pen Nyere biler synes jeg denner er ganske strøken Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg synes BMW E30 er den peneste som noengang laget i klassisk bilutseende. Men jeg synes Saab 9-3 har de fineste linjene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Men en ting til alle dere som har drømmebil til mange millioner, og rakker ned på oss med litt billigere drømmebiler. det er tross alt større sjangs får å få en bil til 150k i løpet av livet enn en bil til 5 mill. det er gleden med jordnære drømmebiler:D Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Reach for the skies, vettu shibby;) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Men en ting til alle dere som har drømmebil til mange millioner, og rakker ned på oss med litt billigere drømmebiler. det er tross alt større sjangs får å få en bil til 150k i løpet av livet enn en bil til 5 mill. det er gleden med jordnære drømmebiler:D Pris har ingenting å si i denne tråden, verdens peneste bil diskuteres, ingen forbehold. Dessuten har du litt vel lave mål.. Bilen jeg har nå koster jo mer enn 150k... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 :respect Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Men en ting til alle dere som har drømmebil til mange millioner, og rakker ned på oss med litt billigere drømmebiler. det er tross alt større sjangs får å få en bil til 150k i løpet av livet enn en bil til 5 mill. det er gleden med jordnære drømmebiler:D For 'nte gant! Det er ikke snakk om drømmebil med den som du syner har PENEST Design og da har ikke prisen noe og si. Men ikke kom her og sia at en E30 325 er den bilen du synes har penest design i verden, noen gang!. Nok sagt! Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Men ikke kom her og sia at en E30 325 er den bilen du synes har penest design i verden, noen gang!. Nok sagt! la nå folk ha sine egene meninger a....om han syns det så kan vell du bare ta renna fart å drite i det.....blir nesten kvalm, at folk ikke bare kan respektere andres meninger ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 la nå folk ha sine egene meninger a....om han syns det så kan vell du bare ta renna fart å drite i det.....blir nesten kvalm, at folk ikke bare kan respektere andres meninger ass og i tillegg er e30 323 mye penere enn 325! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 la nå folk ha sine egene meninger a....om han syns det så kan vell du bare ta renna fart å drite i det.....blir nesten kvalm, at folk ikke bare kan respektere andres meninger ass Poenget er at det ikke er snakk om drømmebli, men penest bil. Da faller både en standar BMW E30 og Ferrari F40 (den er jo helt firkanta) ut etter min mening. Du kan bli så kvalm du bare vil for min del. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 la nå folk ha sine egene meninger a....om han syns det så kan vell du bare ta renna fart å drite i det.....blir nesten kvalm, at folk ikke bare kan respektere andres meninger ass Jaja... Hva med min rett på min mening da? Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg