Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

ååååååååååååh!!!!!!! tar gjerne i mot den galant gen 1 turboen der!!! herre for en tøff bil som aldri skulle blitt forlatt slik, står en galant gen 2 turbo rett bortafor meg her, men den er ikke komplett og har stått i mange år, kanskje jeg skulle hørt med han som har den om den kan reddes og hvor mye han skal ha for den. er påbegynt oppussing, men veit ikke om det er motor i den osv.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååååååh!!!!!!! tar gjerne i mot den galant gen 1 turboen der!!! herre for en tøff bil som aldri skulle blitt forlatt slik, står en galant gen 2 turbo rett bortafor meg her, men den er ikke komplett og har stått i mange år, kanskje jeg skulle hørt med han som har den om den kan reddes og hvor mye han skal ha for den. er påbegynt oppussing, men veit ikke om det er motor i den osv.

 

Ikke for å skuffe, men husk på at det er en galant turbo D.

Ang. Galant 2. gen. - Ta bilde å legg ut da vel!! Alltid interessant med turbo utgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jon finner biler som vi ikke trode fantes eller eksisterer. eg bor på samme setd og han finner alt av bil. samme hvor mye busker og kratt som er i veien.

men dem bilene som står mer samlet kjenner eg igjend hvor er.

golf2 syncro med 1,8 20v turbo.

golf2 vr6 turbo

bora 1,9tdi

vw lt bilbergningsbil

vw transporter tdi arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen der som vet om en bortgjemt citroen ds eller padde som det heter sliter med deler til min gudinne:confused:

 

Eg såg en forlatt Padde like ved Dagali når 200SX-klubben hadde treff der i fjor sommer.. Aner ikkje om den står der endå, eller kem som evt eier den. Tok et par bilder, og skal prøve å få lagt de ut her i løpet av dagen...

'97 Nissan Maxima http://www.nccn.no

'73 Datsun 160B http://www.datsunpmcregisteret.no

EX: '89 Subaru E12 4x4

EX: '85 Scorpio 2.8 4x4

EX: '86 Scorpio 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår