Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Er detta ein Datsun 180B eller e det ein Toyota Corolla?

Altså den nermaste..

 

Det der er en Toyota Carina TA40..Helt lik den jeg har til salgs.Jeg tipper det er en 1981 model,lik den jeg har..

Her er salgs annonsen forresten...

http://www.bilforumet.no/biler-salgs/254826-1981-toyota-carina-stv-selges-gi-bud.html

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fra meg, forlatt bilgravgård i Sverige... Skal dit en tur om ikke så alt for lenge igjen, godt over 3-400 biler der :)

_MG_0510copy.jpg

 

_MG_0509-Kopi.jpg

 

_MG_0452copy.jpg

 

_MG_0451copy.jpg

 

_MG_0447.jpg

 

_MG_0442.jpg

 

_MG_0440copy.jpg

 

hehe, den er faktisk ikke forlatt :) han gamle kællen som eier det, bor rett ved skroten ennå i det rød huset.. han lever vel ennå tror jeg :) snakka med han i fjor når vi var der hvertfall:p

sap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den er faktisk ikke forlatt :) han gamle kællen som eier det, bor rett ved skroten ennå i det rød huset.. han lever vel ennå tror jeg :) snakka med han i fjor når vi var der hvertfall:p

Fullt klar over det, han bor ikke i huset, men er der veldig ofte. Det jeg mente var at gravgården ikke er i bruk lenger, og rett og slett bare er det og "produserer" enormt mange heftige objekter man kan ta bilde av! :D

Penger som ikke durer er død kapital
Bor du i Østfold eller i nærheten, og har lyst på bilder av bilen din? Ta kontakt!
1993 Toyota 4Runner 3.0TD - 1977 Audi 82 LS - 1986 Yamaha XT350
x: 1997 Volvo V70 2,5TDi - 1991 Audi 80 1.8 Russebil Edition - 2000 Audi A3 1.8T Quattro - 1976 Volvo 244 1,9DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har funnet noen biler i ferien og.

 

Fra Fjæra i åkrafjorden:

 

En Chevrolet og en Mercedes

IMG_4021.jpg

 

Mercedes med selmordsdører

IMG_4012.jpg

 

over Haukeli

IMG_5421.jpg

 

IMG_5420-1.jpg

 

 

 

Den røde opelen er kanskje ikke for sen å redde heller?

tragisk om den bare står og blir ødelagt

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes er gammel skrotnisse ikke langt fra der jeg bor, han samler på alt mulig, men er mest av gamle busser og lastebiler. Kommunen der jeg bor har ryddet der et par ganger,men han skaffer seg nytt rett etterpå. Han bor i en gammet fryseskap til en lastebil, da huset han har på tomta brant opp en gang på 80 tallet. Ligger 3-4km fra Sandnes sentrum,på Malmheim. Vis folk fra distriktet vet hvor det er, kan ikke noen ta bilder, da jeg ikke har digitalkamera.

 

 

 

: http://www.tauboll.no/Rt-1979-1279.pdf

 

Han var jo med på Norges herligste. med ylvis gutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelsk krigs bil?

 

xc1udt.jpg

otdks2.jpg

etxye8.jpg

 

Dette er en såkalt "Kanada Ford" Eller en "Kanada Chevrolet".

Er ikke helt sikker på når disse 4x4 bilene ble produsert, men tror at vi snakker om 40/50 tallet her. Vet at det her i Norge gikk veldig mange av disse i Falken Redningskorps på 60 tallet.

Man kan se en slik som Falken bil parkert i Arne Skoens film "Reisen til havet" fra 1966.

 

Sitter det sekser i den er det Chevrolet . Ford hadde sideventilert v8 Fatter kjørte sånn i militæret på tidlig 60 tall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår