Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Dette må være en Fiat.

Legg merke til dørhåndtakene, skjermer og hjul..

07052010612.jpg

82372.jpg

Bildet er av en 37`modell og er kanskje ikke eksakt samme årsmodell. Litt annerledes rundt torpedoen.

Men særlig dørhåndtakene skiller seg veldig ut fra andre biler fra den tiden.

Den du har funnet kan nesten se ut som om det er en hjemmelaget pickup?

1961 Ford Galaxie

1939 Ford Delivery ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en Fiat.

Legg merke til dørhåndtakene, skjermer og hjul..

http://img641.imageshack.us/img641/671/07052010612.jpg

http://www.team-bhp.com/forum/iipcache/82372.jpg

Bildet er av en 37`modell og er kanskje ikke eksakt samme årsmodell. Litt annerledes rundt torpedoen.

Men særlig dørhåndtakene skiller seg veldig ut fra andre biler fra den tiden.

Den du har funnet kan nesten se ut som om det er en hjemmelaget pickup?

Du fant ingen pick up'er som lignet veldig da?

 

Vel, mtp at den bakveggen står der, (med rute t.o.m) så er det jo en pick up. Om den er hjemmelaget eller ikke? Ikke vet jeg. Den har stått der veldig lenge, og platten/bakenden er igjengrodd. På ordentlig. Og ikke bare litt gress! :)

Når jeg tok de siste bildene la jeg også merke til at det sto en logo eller et navn malt på dørene (kanskje den har en artig historie også!).

Men jeg var ikke så altfor sugen på å bli der for lenge, da jeg følte meg som en kjeltring kl 0500!

 

Får se om jeg passerer på et litt mer kristelig tidspunkt en dag, så kan jeg jo stoppe og spørre litt! :)

 

(dersom du tror at dette kunne vært et artig prosjekt, bør du belage deg på litt rustsveising!)

 

e: radialdekk på orginalfelg? oO :D

Endret av poliq
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fra meg, forlatt bilgravgård i Sverige... Skal dit en tur om ikke så alt for lenge igjen, godt over 3-400 biler der :)

_MG_0510copy.jpg

 

_MG_0509-Kopi.jpg

 

_MG_0452copy.jpg

 

_MG_0451copy.jpg

 

_MG_0447.jpg

 

_MG_0442.jpg

 

_MG_0440copy.jpg

Penger som ikke durer er død kapital
Bor du i Østfold eller i nærheten, og har lyst på bilder av bilen din? Ta kontakt!
1993 Toyota 4Runner 3.0TD - 1977 Audi 82 LS - 1986 Yamaha XT350
x: 1997 Volvo V70 2,5TDi - 1991 Audi 80 1.8 Russebil Edition - 2000 Audi A3 1.8T Quattro - 1976 Volvo 244 1,9DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt tid til overs, så jeg stoppa på vei hjem for å se om en "gammel kjenning" stod på sitt hvilested enda. Er sikkert 6 år siden jeg så den sist, men jaggu stod den ikke der. Jeg aner ikke hvilken bil det er, men er en 4 dørs, med det som ser ut til å være en liten kjedelig rekkefirrer.. noen som vet noe mer? (Beklager dårlige bilder, hadde bare med meg mobilen)..

 

11052010284.jpg

 

11052010285.jpg

 

11052010280.jpg

 

11052010281.jpg

 

11052010278.jpg

 

11052010279.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på framskjermene står det noe sånnt som "Blackbuz" eller noe lignende, vanskelig å tyde..

 

EDIT: Etter å ha sett litt på nettet, så er jeg enig i at det er en Olympia, mer spesifikt en OL-38..

Men da er spørsmålet til dere: hvorfor står det 3MA? og hvorfor Blackbuz? :P

Endret av adivass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet noe mere om plasseringen på det gamle underjordiske potetlagret fra krig hvor det ble lagret biler?

Det står at det ligger i Elverum på første delen av tråden.

 

Dette underjordiske lageret er en gullgruve, og det står mye moro der nede. Bla.a. en Opel GT med kun noen få km på telleren som visstnok aldri har vært registrert.

Lageret ligger kun noen få hundre meter fra Elverum sentrum. Har aldri vært der nede sjøl, men kjenner noen som har "fri" tilgang.

Eierene vil ikke under noen omstendigheter selge noe som helst.

Propeller i innsuget er juks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår