Gå til innhold

327cid - spørsmål om denne!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Så veldig synelig er det nok ikke før du plukker av toppene. ventuelt hvis det blir så varmt at en bit av ventilen knekker av å knuser et stempel. Sier seg jo egentlig selv at det ikke synes på utsiden. Den måten det synes på utsiden er feks at motoren koker.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

faen det er så problem med motoren min hele tida! nå ANER jeg ikke hvor mye olje som skal på den heller.. for bunnpanna mi er ombygd.. Så da må jeg fylle på gjentatte ganger å måle ofte :) her ser dere som sier at jeg skal senke den, at bilen faktisk er relativt lav MIDT under! der står den på bukker og.. kan nesten ikke senke mer for da skraper eksosen borti over alt.. stopper omtrent over de puppene som er så populære å legge i veien for tida, og siger over fartshumpa imens man hører enten eksosen eller tractionbars'ene tar nedi.. avhengig av hvordan man kjører over puppen...

 

120_2032.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha like langt opp på peilepinen som før. Modifiseringen er gjort for å øke oljemengden så du kan kjøre lengerer på høyt turtall.

 

Så fyll til merkingen på peilepinnen :)

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Bratseth: ingen deksel her i allefall.. hehe

 

tjekk: jeg var en jævel på sveising for et par år siden i allefall ;) nei.. jeg er nok ikke særlig skillad nå lengre! må nok ha noen prøveturer med mig apparatet før jeg klarer å sveise så tynt stål.. headers'ene er syltynt stål vettu, og flensen jeg skal sveise den sammen med er riiimelig tykt stål.. men, tror jeg leverer inn på svendsen eksos.. så har jeg en liten forsikring på at det blir bra i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å er det ikke værre? ja, kanskje jeg skal vurdere det da.. jeg har faktisk ikke tenkt på det i det heletatt fordi jeg regna med det kom til å koste meg mye mer enn å reparere de gamle...

fast pris de fleste steder er ca 1600

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår