Gå til innhold

327cid - spørsmål om denne!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det ser jo nesten ut som folk har intresse for bilen min her.. jeg kan vel legge ut et par bilder til så får dere se det som er mest intressant å se!

Tidligere var gulvet i bilen helt brunt. og hvitt i hjørnene pga muggel. skikkelig heslig! og velteburet var svart/hvitt/grått avhengig av hvor man så.. stolene som stod i var noen ihjelmugla tøystoler fra 1800og-glemdet! så noen forbedringer har det da blitt...

 

133_3345.jpg

 

DSC00579.jpg

 

120_2027.jpg

 

120_2033.jpg

 

osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

håper på å få kjøre Street-legal med den ja.. men før det må jeg få den i stand, så det blir neppe i år. lekker store mengder olje rundt utgående aksling fra veiva mot girkassa.. så må nok plukke ut hele saken å bytte simering. og i samme slengen piller jeg like godt opp resten av motoren å bytter evt. slitte deler. (lagerskåler, stempelringer, simeringer, O-ringer, pakninger osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo regne med litt kritikk til tider!;)

Det er jo den eneste måten man kan forbedre seg på. Så det er ikke vondt ment

Tar det ikke vondt heller jeg :) all konstruktiv kritikk tar jeg til meg.. men generell kritikk ang. bilen er ikke så gøy. mange misliker taksenkinga mi, og det får de fram på veldig mange "slemme" måter! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tøfft! kjører selv street legal, og bor i trondheim, så kanskje vi møtes på stripa engang før eller siden.. så faktisk bilen din live kom jeg på, når det var sånn gatebiltreff på lånke tidligere her! godt å se noe jankeys blandt alle kamikaze symaskinene! hehhee

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk :) det gjør dagen bedre når man får høre sånt! Hot Rod: ja, i første omgang blir det de "usynlige" tingene som lakkbobler fylt med rust, eksosanlegg, oljelekkasjer, kjøling, girkasse osv osv. senere ska den lakkeres opp og begynne å "stashe".

 

jones: kjører du amcar? min var vel en av to på lånke, såvidt jeg vet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det ikke vondt heller jeg :) all konstruktiv kritikk tar jeg til meg.. men generell kritikk ang. bilen er ikke så gøy. mange misliker taksenkinga mi, og det får de fram på veldig mange "slemme" måter! hehe..

 

Just for the record: Syntes bilen din er dødstøff!;) Så det var ikke ment at jeg syntes den er stygg!

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just for the record: Syntes bilen din er dødstøff!;) Så det var ikke ment at jeg syntes den er stygg!

hehe, nei nei ro ned :) no offence taken! synes bare det er artig at folk har intresse for bilen min jeg.. i morgen nå skal jeg gjøre den "klar" for helga.. lakkere ferdig siste felgen og lufte 3 bremsekretser til! så er den sånn noen lunde klar.. da er det bare oljelekkasjen som er kritisk igjen.. men den lekker relativt moderate mengder olje så hvis jeg fyller på etter noen mil så går det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tåler dem like bra som andre motorer, men kan selfølgelig ta mindre effekt ut enn en større motor med presse.

 

Vet om en nybygd 350 med presse til salgs her i Halden, 450hk.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår