Gå til innhold

nollaS

Bruker
  • Innholdsteller

    285
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om nollaS

  • Bursdag 12/07/1986

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Nova
  • Biltype (eks Audi)
    Chevrolet
  • Årsmodell (eks 1995)
    1962
  • Motor (eks 1.6)
    6.2

Contact Methods

  • Bosted
    Trondheim, Norge

nollaS's Achievements

  1. Har bestemt meg for å selge gammelbilen, men da protesterer den ved å begynne å tulle på tomgang. Av og til jager tomgangen veldig, og jeg må se meg rådløs siden jeg strengt tatt aldri har skrudd på motor på w210. Jeg finner heller ingen logisk årsak til fuskinga. Det virker ikke som utetemperatur eller motortemperatur (kald, lunken eller varm motor) påvirker den nevneverdig. Kan noen her gi meg en pekepinn på hva som kan plage den? Har for øvrig nettopp bytta luftmassemåler. Etter dette ble motoren helt fin, men nå 3-4 uker senere begynner tomgangen å gjøre seg til.
  2. Jeg satte min til 36grader ved 3k rpm. Litt avhengig om motoren din yter best på lavt eller høyt rpm. Hører folk stort sett ligger mellom 34/36. Prøv deg frem!
  3. Leste nettopp gjennom tråden og ble forøvrig veldig nysgjerrig på hvordan dette endte. Har det skjedd noe mer med 200sx'en siden Mars 2009? :)
  4. Tok du av hengerfeste!? Jeg håper du vet hvor lenge jeg sleit for å få festa den driten.. :P Rullmaling er ikke akkurat tøft, men når det kommer til fin lakk eller motor/drivverk så er vel valget enkelt i dette tilfellet.. Blir knall=)
  5. Ser veldig bra ut! Gjort pent arbeid på flensene dine;) skal bli artig å se hvordan manifold ser ut når den blir ferdig! har trua på at den blir bra jeg SJØ!
  6. savner du bare senkefjærer bak nå? ;) Ser kjempebra ut! Manifolden blir da riktig fet den!
  7. Ser ut som grenrør kan bli veldig bra=)
  8. Råsa motor og babyblå slanger. Da har du i allefall noe ikke alle andre har! =D
  9. Men som jeg sa til deg på msn nettopp. Heller gjør det perfekt èn gang, enn halvveis 2 ganger! Husk du skal lakkere osv =D Resultatene blir bra da! Og du beynner å bli ruttis med flusstråd ser det ut som ;)
  10. ny cooler blir fett:P men er det ikke forskjellig størrelse inn/ut på original cooler? får du tilpassa slanger ut fra cooler og inn til innsug på 20v? eller går det rett på kanskje...?
  11. Mulig sånt går an på Opel! Enten funker en plugg, eller så får man overslag og den funker ikke. Blir uansett ny motor på BP-gutten :D Det tror jeg blir et artig valg! tror neppe du angrer mye på motoren etter første prøvetur;)
  12. har du fjerna rust med kappskive? :P
  13. Er vel egentlig ikke mulig å ha feil tenning på "et par sylindre" når man har fordeler.. da er vel alle feil i såfall.. det hvite på stemplet helt til venstre kan jo nesten minne litt om lekk eksos-vent. :S men da er det litt snedig at det ikke har skjært:S
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår