nomix Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 En Alfa med Lexus-lykter? Jeg føler for å gå i kirken og be. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 bilen er drit rå, men handle vogn handtaket fucker opp alt... http://www.sportcompactcarweb.com/features/0502_scc_hondata_k20a/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 En Alfa med Lexus-lykter? Jeg føler for å gå i kirken og be. Enig,det kan ikke bli værre enn dette.. Den originale megavingen, 1,6 liters motor,lexuslykter og stardard 15" 8 hulls-alfafelger,fargen er fin da.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Hvorfor vil du at Alfaen din skal understyre mer? Den ser ut som en Supra! Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Det er som er patetisk er når undermotoriserte biler klemmer på Type-R, ///M osv. merker... Sikter da spessielt til en Opel Signum tideligere vist her på forumet, med type-R emblem:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Volvo 240 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Det er som er patetisk er når undermotoriserte biler klemmer på Type-R, ///M osv. merker... Sikter da spessielt til en Opel Signum tideligere vist her på forumet, med type-R emblem:D Spesielt ymse "M3". Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Dere er klar over det at ved og drive å kalle biler for Patetiske her, kaller dere også mange mennesker patetiske, og dere liker vel ikke og bli kalt patetisk? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Dere er klar over det at ved og drive å kalle biler for Patetiske her, kaller dere også mange mennesker patetiske, og dere liker vel ikke og bli kalt patetisk? Hvorfor i alle dager skulle vi mene det ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 alle biler som blir kjøpt for å brukes som status symbol er en patetisk bil vil nå jeg si, ellers så er smaken som baken og folk får kjøpe det de føler for! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 synes det skal veldig mye til før en bil er patetisk. men det er mye som kan være teit.... Synes det er fryktelig mange på forumet som er veldig negative til andre mennesker. fornemmer litt av janteloven her må jeg si.. Edit: "...andre menneskers meninger og smaker." Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 synes det skal veldig mye til før en bil er patetisk. men det er mye som kan være teit.... Synes det er fryktelig mange på forumet som er veldig negative til andre mennesker. fornemmer litt av janteloven her må jeg si.. Enig, men ved å si en bil er patetisk, bør jo ikke det betyde at han som eier den er det... virker som folk tror/mener det. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 ja, skjønner det. eieren er ikke nødvendig vis det. Kommer vel an på hva eieren mener og tror om bilen det vel? Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 ja, skjønner det. eieren er ikke nødvendig vis det. Kommer vel an på hva eieren mener og tror om bilen det vel? Nei, jeg syntes ikke det, blir litt "smak og behag". Jeg syntes ikke bilsmaken til et medmenneske bedømmer om han er patetisk eller ikke... Min mening bare da :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Helt enig! :) Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg