Gå til innhold

Hva vil du si er en patetisk bil?

Ranger emnet


mexxor

Anbefalte innlegg

- "Sportsbiler" med fwd (tenker på huyndai coupè o.l.)

Jeg skal ikke påstå å ha kjørt Coupé, har du?

 

Har lest en del omtaler av bilen opp gjennom årene, og jeg har egentlig aldri hørt annet negativt om bilen enn "litt billig interiør" og "det er en Hyundai". Hvordan er den patetisk?

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal ikke påstå å ha kjørt Coupé, har du?

 

Har lest en del omtaler av bilen opp gjennom årene, og jeg har egentlig aldri hørt annet negativt om bilen enn "litt billig interiør" og "det er en Hyundai". Hvordan er den patetisk?

 

Det var et eksempel. Mente vel mer "sportsbiler" med lite futt under panseret. Jeg mener også at en slik bil SKAL ha rwd.

1984 Volvo 360 2.0

1993 BMW 318is

1991 MB 190E 2.3 Sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke påstå å ha kjørt Coupé, har du?

 

Har lest en del omtaler av bilen opp gjennom årene, og jeg har egentlig aldri hørt annet negativt om bilen enn "litt billig interiør" og "det er en Hyundai". Hvordan er den patetisk?

 

Dette blir egentlig bare subjektivt, men en Hyundai Coupe er i mine øyne en patetisk bil..

 

Den ser stygg ut.

Den er billig. (Ikke prismessig, med feks interiøret)

Den har liten motor.

Den blir kjørt av (som regel) 50 år gamle menn i midtlivskrisa som ikke hadde råd eller vett til å finne seg noe bedre.

 

Hvor er det en sportsbil?

 

Fordi den har to dører? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir egentlig bare subjektivt, men en Hyundai Coupe er i mine øyne en patetisk bil..

 

Den ser stygg ut.

Den er billig. (Ikke prismessig, med feks interiøret)

Den har liten motor.

Den blir kjørt av (som regel) 50 år gamle menn i midtlivskrisa som ikke hadde råd eller vett til å finne seg noe bedre.

 

Hvor er det en sportsbil?

 

Fordi den har to dører? :P

 

V6 utgaven har 167hk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Eksospotte større enn 3"
Det er patetisk på en 1.6 liters,ellers utrimma NA-motor,og vil i 99,99% av tilfellene gi mindre hester også. Derimot er det ikke patetisk hvis man har 6-700 hk ut på alle 4...for da trenger man såpass som 3" minimum...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir egentlig bare subjektivt, men en Hyundai Coupe er i mine øyne en patetisk bil..

 

Den ser stygg ut.

Den er billig. (Ikke prismessig, med feks interiøret)

Den har liten motor.

Den blir kjørt av (som regel) 50 år gamle menn i midtlivskrisa som ikke hadde råd eller vett til å finne seg noe bedre.

 

Hvor er det en sportsbil?

 

Fordi den har to dører? :P

Som tidligere nevnt har utgaven med V6 167 HK, den ser ut som en Ferrari 456 for guds skyld, den er jo forholdsvis billig, jeg ville gjerne kjørt den.

 

Det er i mine øyne en meget vakker bil, og jeg syns generelt sett at koreanske biler er like tiltrekkende som en blindtarmbetennelse.

 

Det eneste som ødelegger for den bilen er at den leveres med norske avgifter. Tenk på det som Koreas Ford Capri med FWD. :P

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle vinrøde og mattsvarte Opel Vectra'er med Lidl gulvmatter, selvsota baklykter og alt for breie felger er patetisk. *kremt*

 

:hammer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biler med eiere som ikke eier selvironi er patetisk.

 

:fatality:

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker selvfølgelig på siste modell, ja. Og en ørliten senk trengs. Og 167 HK på forhjulene er ikke så veldig mye, nei. Men det ville holdt for meg.

 

Men krefter er som narkotika. Plutselig er ikke amf sterkt nok lenger, så du går over til crystal meth og senere heroin.

 

Det blir aldri nok. Du venner deg til krefter, akkurat som alkohol. :P

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår