Gå til innhold

Lamborghini Murcielago, E18 ved Bærum

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 426hemi

de som var i 50 åra var vel bare noen som lånte den?

Hun som eier den er vel en annen, og har som sagt lagt ut flere innlegg på bilforumet, noe som er veldig utypisk for folk med så grom bil, og utrolig kult for oss her på forumet synes jeg. Tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosen var grom... tøff bil og, men altfor dyr.

Men jeg syns de er tøffere med tak... og skulle jeg hatt Lambo måtte det bli en Gallardo, men jeg hadde aldri kjøpt Lambo uansett :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen SKAL være dyr og ekslusiv. Ferrari og Lamborghini SKAL være uoppnåelige og kun oppnåelige for de som har suksess :p

 

Gallardo er VAG bil bigtime :p

Selvfølgelig skal de være dyre og ekslusive, men det er ikke biler jeg synes er interessante. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den 2 ganger på E-18 denne uken. En ufattelig vakker bil med himmelsk motorlyd.

 

Synes det er utrolig artig at folk som har muligheten, faktisk bruker penger på et kunstverk som dette og ikke bare sylter det ned i aksjeporteføljen.

 

Var en tur på Lamborghini fabrikken i Italia i fjor, så dette vekker gode minner fra den turen :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig artig at folk som har muligheten, faktisk bruker penger på et kunstverk som dette og ikke bare sylter det ned i aksjeporteføljen.

 

At de i tillegg bruker bilen ofte er enda mere gøy. Biler er lagd for å kjøre med, ikke stå til pynt i en krok. Det er nå min mening.

 

Spotta denna bilen selv den helga motorfestivalen var, og kan bare si meg enig i at lyden er helt enorm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quoter nickeline som eier en murcielago roadster og som referes til her i tråden. hun er slett ikke 50, men skriver innlegg på forumet av og til..

 

Her ble det litt å svare på....

 

Ja,det var den som sto i bakken etter Dal skole,det ble også kjørt en tur ut til Tangen.

Nei det var ikke jeg som kjørte E18,så i en annen tråd at det var to damer i 50 årene. Jeg er ikke i 50 årene (ikke engang i nærheten) og han som kjørte var bilforhandler Sandven fra Bergen,og han er heller ikke i 50 årene :-( Så om min bil ikke er stjålet og fremdeles står i garasjen,har han som observerte bilen blingset ganske kraftig... ;-)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår