Gå til innhold

Hva jobber du med?

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Jobber som deleansvarlig på verkstedet nå.

Jobba som Billakkerer og oppretter i 5 år helt til i vår da jeg fikk beskjed om at jeg hadde utvikkla støv alergi, finn deg en annen jobb sa legen. :(

 

Blir mye bil hele dagen, litt kulere å drive på kvelden sjøl nå, når jeg ikke gjør det hele dagen ellers.

Chevy Suburban (97)

Porsche 944 (84)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jobber som renholds arbeider,bud og "vaktmester" på ett apotek her i byen, tar meg av de jobbene som ingen andre gidder og ta. Jobber også som gartner når det er gartner sesong (ja her snakker vi svart).

 

går på VK1 elektro for tiden men skal ut i lære til høsten nå.

 

bilen jobber jeg bare med på fritida, en morro hobby alltid noe og pusle med.

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg jobber som:Lastebil sjåfør hos Termo Distibusjon i Skien

Hva jeg er utdannet som:Fagbrev som matros, kan kjøre det meste av trucker, og da seff lastebil lappen (C - CE)

Bilintressen kom:Den har jeg hatt så lenge jeg kan huske. min far er ikke bil fanatiker, ei heller min mor, så den fikk jeg av meg selv!

mine kunskaper om bil:Er heller lav! kan ikke skru, har lyst å lære, men må ha noe å skru på,og noen som kan vise meg litt rundt!

Hva går lønn til:Vel, siden jeg var økonomis uansvarlig i yngre dager, så betaler jeg på gamle synder nå, og har derav ikke råd til å gjøre noe med noe når det kommer til bilen min! har lyst å bytte den ut, men har ikke råd, har lyst å fikse den opp, men har ikke råd!

så jeg sliter med traveren min som den er pr dags dato!

 

(lønner seg ikke å være 23 år,med egen kåk og bil i norge azza! om man ikke kommer fra en rik familie!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ansatt som sjåfør, men har prestert å miste lappen, de antyder 6-8 mnd, så får no se på det :P Klarer meg som sidemann i disse dager, har jo oppsigelsestid.. Håper onkel er litt grei med meg..

 

Har planer om/lyst til å gå på høyskole og bli ingeniør og komme meg offshore, men då må eg ta 2 fag eg var for lat til å ta på gymnaset.. Det er et ork, enten 10 timer i uken i et år eller fulltid i et halvt år.. Kom ikkje inn på halvårskurset sist :( Dessuten liker eg jævli godt å kjøre lastebil, så eg skal passe bedre på førerkortet framover og alltid ha det som backup i tilfelle eg får meg en jobb eg ikkje liker.. Liker heller ikkje skiftarbeid, jobber 12-20 2 dager i uken, det "ødelegger" mye syns eg..

 

Bilinteressen har alltid vært der, i følge mine foreldre. Gikk alltid i biler når eg var liten, har bygget mange (dårlige) kassabiler opp gjennom årene :P Er ikkje flink å skru, men når eg først har kastet meg uti det blir eg stadig overrasket over kor lite komplisert mye av det er! Prøver alltid å fikse ting sjøl, eller i det minste være med når det blir gjort..

 

Men eg liker best å kjøre bil eg..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du med?

Går Allmen påbygning VK1 - Siste året på VGS. Samtidig har jeg nylig fått jobb på Hydro Texaco, Hvalstad.

 

Hvor mange her jobber egentlig med bil?

Ikke jeg iallfall. Det nærmeste jeg kommer å jobbe med bil er å servere pølser til bilførere, kanskje hjelpe de med å fylle olje, og forklare hvordan man bruker bilvasken.

 

Hvordan er bilinteressen på hobbybasis etter du fikk bil som jobb?

Satser på at det holder seg ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på skole nå, men har fått lærlingeplass på Kjeller. Så etter sommern skal jeg jobbe som systemmekaniker lærling på F16 :)

 

Bil er bare en hobby, og for det meste teoretisk ved å lese og studere ting på internett. Har en bil jeg disponerer men den bare går og går og har ikke penger til å gjøre noe med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

straks ferdig med vk1 teknisk tegning. gleder meg masse til å begynne å jobbe som maskintegner.. drømmer er jo å bli ingeniør, og kunne tegne og designe biler for firmaer.

 

littebittegranne penger får jeg gjennom støttekontaktarbeid.. er støttekontakt for to menn på 33 og 27 år.

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er da student i enda 1mnd og utenom dritgøy allmennfag *uhm* så jobber jeg på ICA i Kristiansund, deltid ;) fåkke no anna jobb atm. pga usikkerhet om jeg kom inn i militæret eller ikke.. :O

 

bilintressert ble jeg da jeg fikk rollaen min :cocain:

og fikk litt småe ferdigheter etter mye stress og småfeil

med russebilen .. *pro!*

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du med?

Jobber med radiokommunikasjon i Elektro Bodø. Reparerer og monterer sambandsutstyr for ambulanse, politi, kommuner, taxier +++

 

Hva jeg er utdannet som:

Serviceelektronikker med radio som spesialfelt

 

Hvor mange her jobber egentlig med bil?

Monterer samband/handsfree/mobiltelefoner i ambulanser + div biler som vil ha.

 

Bilintressen kom:

Siden jeg kunne krabbe. Har ikke trall på hvor mange lekebiler jeg har hatt.

 

Hvordan er bilinteressen på hobbybasis etter du fikk bil som jobb?

Bil som jobb...kan ikke si at det er jobben, en liten del. Men tror ikke den blir noe dårligere.

 

Hva går lønn til:

Bensin, mat, div. lån på bil og leilighet, alkohol, bil og resten bare sløser jeg bort.

 

Mine kunskaper om bil:

Ganske liten egentlig, vet hvor jeg finner div. spenninger osv. Legge kabel i bil. Men er veldig dårlig på det mekaniske.

 

(lønner seg ikke å være 23 år,med egen kåk og bil i norge azza! om man ikke kommer fra en rik familie!)

 

-Helt enig der ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på skole, VKII Automatikkmekaniker.

Jobber som sjofør for Elkjøp avd Bømlo tre dager i uka (blir en del KM da i Peugeot Boxeren med 2.8 hdi ja!:driving :puke )

Fått jobb i Aker Elektro, blir nok Snøhvit ja.

 

Bil er en STOR lidenskap. Interessen kommer nok fra Pappa, men hvor kunnskapen og at jeg kan skru kommer fra vet jeg ikke. Ingen i familien som har drevet med bil på høyt plan. Kun sånn nødvendighets ting. Har en svåger som har lært meg en del men ikke så mye...bjyner å ta han igjen nå:P

 

Ene bessen min var baker og andre var motormann...Kan vel bli en god kombinasjon det..hehe:driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

student i temmelig nøyaktig en mnd til... etter det kan jeg med rette kalle meg sykepleier.... jobber med funksjonshemmede barn :D

 

Fins ikke mer givende jobb, er du ikke enig? (jobber med funksjonshemmede barn selv, og vurderer sterkt og fortsette med det senere)

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår