Gå til innhold

Hva jobber du med?

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

VK1 Kjøretøy Sentrum VGS, Begynner som bilskade lærling 1august....

 

Går vel egentlig for det meste bare i bil a, men det kommer av at jeg er en totalt bilfanatiker......

 

 

 

 

Bil innterssen vil nok vare hele livet.............

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som bil mekaniker... Lærling enda bare, ferdig til neste sommer. Jobber på Auto 8-8. (Gamle Sigv. Halaas i Kristiasund) Ett av Møre og Romsdals største bil/verksted kjeder. Vi driver med allt av bruktbiler, men selger og har disse merkene: Nissan, Ford, Suzuki og SSangyong.

 

Tror ikke jeg kommer til å jobbe som bil mekaniker hele livet, satser på olja tenker jeg. Men drømmen er å starte eget bil verksted/bil forhandler.

 

Penga mine går til bensin og bil deler. Og allt for mye alkohol...

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som prosessoperatør? tror det heter det, på Falconbridge:)

Har tatt fagbrev som servicelektroniker med hovedemne bil, men når man ikke får lærlingplass/jobb så hjelper det ikke så mye.

Har søkt allemenn påbygg, men får se hva det blir til.

Skal ikke skryte på meg å skru noe spess mye, blir vel bedre når jeg får garasje, å slipper å stå ute.

Chuck Norris doesent sleep, he waits..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vk1 kjøretøy, vk1 sveis neste år... har ikke planer om og være bilmekaniker hele livet, er redd jeg går lei bil og kjøper meg el-bil eller noe...

Er avløser på gard og jobber på martinsen (lagerhus) kjører truck og diverse...

 

Har hatt bilinteresse siden jeg kunne gå omtrent..

Har sikkert hatt et par hundre lekerbiler oppigjennom barndommen...

Bilene mine går somregel istykker så da må jeg til med litt trixing med fastnøkkelen og skralla:)

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som lastebilmekkaniker på SLV. På fritiden tar jeg på noen langtransport turer,SLP for det meste, men også litt for Surnadal Transport.

Fikser også litt på bussen min, og BMW`n får litt kjærlighet. Ellers er det kone og barn som får resten av tia..

2001 VW Passat V6 TDI 4-Motion

 

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Nestformann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår