Gå til innhold

Hva jobber du med?

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går på ei linje som heter tekniske og almenne fag. Er industrimekanikerlærling på andre året.

 

Bil er bare hobby for min del. Jobba en sommer på ett bilverksted og bestemte meg for å aldri bli bilmekaniker.

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som IT-tekniker/driftsansvarlig i en av norges største bedrifter (statlig) med 31.000 ansatte.. Jobber også som designer og fotograf for Ungdomsportalene AS, som driver en rekke internett-portaler for ungdom, samt at jeg driver eget foretak som freelance-fotograf..

 

Bruker bilen både mye privat og jobb.. bildilla har jeg hatt siden jeg var liten gutt, og hadde min første bil når jeg fylte 16 og startet med øvelseskjøring.. da var det senka kadett GSi med L i bakruta :D

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som Mediegrafiker (grafisk designer)... og strø-jobber som vikar på butikker/bensinstasjoner ect. Er også "hobby" fototgraf (av og til) hihi... mange flere penger som kan (og må) brukes til bilen <3

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som Billakkerer lærling, har ikke brukt mindre tid på bilen etter jeg begynte å jobbe iallefall. Skrur jo veldig lite på jobb, blir heller mange timer spakkelsliping :puke

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber på bs-teknikk. og driver med syrebading av bil karosserier og div andre ting... sandblåsing/glassblåsing. lakkering/pulverlakkering++++ også har jeg jo prosjekt bilen min som jeg bruker mer tid og penger på en noe annet:) interesen for motor drevne ting starta i veldig ung alder...

drive safe. drive volvo

 

_-_volvo 245_-_b23 ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i Hafslund Sikkerhet som vekter.. Mest Mobilt Vakthold på natterstid, men er da innom litt verditransport, stasjonær vakt etc av og til :)

 

Bil, hmm.. pengesluk, har ikke brukt så mye penger på civicen ennå som jeg gjorde på de andre bilene, men det årnær seg ettervert det og vel :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i Sønnico som elektriker (les: lærling), avd. Bergen naturligvis.

 

Bil har tatt mye av interessen min, begynte vel da jeg gikk på grunnkurs eller noe. Kan ikke skru noe voldsomt, men klarer forskjellige ting og tang, og selvfølgelig det elektriske ;)

 

Det meste av lønninga går til bilen.

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår