Gå til innhold

Seriøse lakk firmaer i Polen.

Ranger emnet


aftab187

Anbefalte innlegg

Nå i ettertid mener jeg at verkstedet ikke har gjort en tilfredsstillende jobb.

 

Etter nærmere ettersyn har de ikke lakkert 100% som avtalt pluss at dem har "glemt" en liten bulk og litt sånn småtterier..

 

Dem ble med på å ta inn bilen igjen for ett nytt forsøk men jeg vil helst avstå fra å handle med dem noe mere i fremtiden.

 

MEN... jeg og kontakten min skal til ett verksted i polen som han har brukt før og dem har vært helt fremragende både i arbeid og service. Det blir i sommer en gang. Skal sjekke ut plassen litt :) Dem er visstnok litt dyrere (10-14k for hel lakkering) men dem skal visstnok være meget flinke.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er der problemet mitt ligger.... For min del er det ikke aktuelt at den ruster opp igjen der det er sveiset i det hele tatt. Bilen skal kun være sommerbil (som den garantert har vært siste 7-8 år). Og med godt vedlikehold vil jeg ikke se igjen rust. Iallefall ikke i sveiseskjøter osv. Da er ikke jobben gjort skikkelig. Og jeg vil ikke ha sig i lakken, ikke krakkilering, ikke støvkorn... er jeg kravstor? hehe

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakkeringen dems er nesten bedre enn ventet foreløpig faktisk..

 

Vet det finnes 100 argumenter mot å gjøre dette men jeg er en av dem med bil som så ut som ett helvete og som ikke har 27000kr til hel lakkering i norge (og som ikke er så heldig å ha en lakkerer i familien etc.)

 

men jeg har visse krav jeg og men jeg har kun 1 ønske og det var å få bilen "pen" igjen..

 

Uansett... jeg testet og resultatet viser seg idag å ikke være tilfredsstillende nok til at jeg vil sende noen andre biler dit.

 

Men vet at det garantert finnes billigere alternativer der ute enn å slenge 20+ i bordet for lakkering. Må bare finne dem først. Fikk en bunke bilder fra en kompis som var på verksted i polen (som jeg skal besøke i sommer) og det er ett stort sted med fine (ryddige) lokaler, seriøs lakkboks og jeg fikk se bilder av jobben dem gjorde med BMW 5'ern hans... som forøvrig var veldig bulkete, ripete og rett å slett herpa... den ble fikset for 30k der nede og den ser iallefall flott ut nå. (forsikrings selskapet hans takserte skadene på bilen til 68000kr) han tok ut pengene og sendte bilen nedover.. ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt redd for GTV6'en.. men dette hadde kanskje vært en tanke sende Giulietta'n på. Så kan jeg sette meg på ræva å vente ;D

 

http://u5.no/gallery/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=2455 Lite motivasjon for tiden. GTV6'en eter lommeboken og tiden min og blir prioritert mest for øyeblikket. Iallefall om jeg skal skru selv.... :)

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallais!

En kammerat av meg fikk nettopp bilen sin tilbake fra Polen! Han var kjempe fornøyd!

I Polen gjorde de følgende:

Understellsbehandling, lakkering i motorrom, trakk om alle seter i svart skinn, og bytta alt annet av interiør til svart! Og selvfølgelig hellakkering av bilen! Alt dette for 22k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallais!

En kammerat av meg fikk nettopp bilen sin tilbake fra Polen! Han var kjempe fornøyd!

I Polen gjorde de følgende:

Understellsbehandling, lakkering i motorrom, trakk om alle seter i svart skinn, og bytta alt annet av interiør til svart! Og selvfølgelig hellakkering av bilen! Alt dette for 22k

 

Jah... men kan du gi oss et nummer eller webside til dette stedet hvor kompisen din var :smilbmw

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallais!

En kammerat av meg fikk nettopp bilen sin tilbake fra Polen! Han var kjempe fornøyd!

I Polen gjorde de følgende:

Understellsbehandling, lakkering i motorrom, trakk om alle seter i svart skinn, og bytta alt annet av interiør til svart! Og selvfølgelig hellakkering av bilen! Alt dette for 22k

 

Nå er det ikke alle som er kompetente til å si at slikt arbeid er bra gjort eller ikke. De fleste er blinde på det øyet og er fornøyd bare bilen har fått anna farge og er blank.

 

For å se feil i grunnarbeid, oppretting, lakkering osv. trengs litt peiling.

 

Hvor mange ganger har du ikke ringt på en bilannonse og fått beskjed om at bilen er rustfri og uten bulker osv. Når man kommer å ser på bilen finner man plutselig mye som eieren ikke viste om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår