Gå til innhold

Seriøse lakk firmaer i Polen.

Ranger emnet


aftab187

Anbefalte innlegg

Så en gul 70 mustang som kom hjem fra Polen nå. Helrestaurert. Flate til proff jobb!

 

Jeg har kontakter i litauten som kunne ta inn bilen min (trans am) og ta hele bilen inkl motorromm for 10k. Han som skal gjøre det har jeg kjent i mange år og kan stole 100% på han og hans peiling på bil. Han jobber som mekaniker i Litauen men kommer til Norge noen ganger i året for å jobbe på hus og biler (inkl min. han gjør kvalitetsarbeid).

 

Men jeg er interessert i å se på alternativer til å dra den til litauen. Feks Polen.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eg lakka golfen min i estland for under 5000kr, da tok de ut interiør og kalesje osv. resultatet kunne absolut vert bedre, men det var fornuftig brukte penger, da det ble gjort mens eg lå på stranda :) har sett et 20 talls biler lakkert i estland de siste åra, alt fra rimelige personbiler (astra, pajeroer, mercedes 230.280.350 osv) til et par amcar som ligger for salg i norge til 250k. resultatene har vert varierte, men det er jammen standarden på lakk verksteda også! det man sparer mest på, er karosserijobb og sparkling!

 

dyre kollisjonskadde biler er det god butikk å få rettet å lakkert der borte.

eller gammle veteran biler som trenger VELDIG mye jobb og sparkling gor å gi god finish.

 

når man først er det kan det jo være greitt å få trekkt om interiør i skinn feks, bygge stereo osv..ganse hyggelige priser på slikt også.

 

Altså, det er fint at bilen din ble fiksa i Estland og det er også fett at du forteller oss om det. Men det som hadde vært bedre er om du kan gi oss. Addresse, telefon, kontaktperson,by? Sånn at vi andre også kan prøve å få gjort noe på bilene i Øst-Europeiske landa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er fint at bilen din ble fiksa i Estland og det er også fett at du forteller oss om det. Men det som hadde vært bedre er om du kan gi oss. Addresse, telefon, kontaktperson,by? Sånn at vi andre også kan prøve å få gjort noe på bilene i Øst-Europeiske landa. :)

 

 

hehe :) beklager om du ikke fikk den infoen du ville ha, nå har det seg slik at eg har en nabo med bolig der borte, og lakkering gikk via han. bilen ble tatt av en privat mann, har defor ikke noen kontakt info å komme med :(

skal man ha virkelig billig jobb bør man ha en "lokal" mann til å forhandle pris osv, det er vertfall min erfaring. men eg skal sjekke rundt litt!

 

noe annet å tenke på er at midt på sommeren når vi vil på ferie å slå to fluer i samme smekk, så drukne de i jobb og prisene er høye! ta det tidlig på våren ellers høsten..

 

her er forresten bilde av X- bilen til en eg kjenner som ble pusset opp der borte. meget bra! : http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=919151#bilder

 

chroming er også veldig billig der borte!

 

men det var de kontaktene da som var litt verre å finne :)

 

(om noen planlegger lakkering i estland, kan eg anbefale pærnu, sommerby 3t utenfor tallin. bra puber, billig mat, fine sand-strender..og mer strøkne damer har eg enda ikke sett i norge!:) )

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

 

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor gider dere å reise helt til polen .. ta båten fra stokholm til latvia kos dere en uke der nede mens bilen blir lakert.

å hellakere bilen der nede koster rund 5-7000 kr og da gjør de alt. de er ganske flinke til å laker der nede.... så alt i alt komer turen på rund 10000 eller mer komer an på hvor mye man vil bruke ... :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor gider dere å reise helt til polen .. ta båten fra stokholm til latvia kos dere en uke der nede mens bilen blir lakert.

å hellakere bilen der nede koster rund 5-7000 kr og da gjør de alt. de er ganske flinke til å laker der nede.... så alt i alt komer turen på rund 10000 eller mer komer an på hvor mye man vil bruke ... :=)

 

Igjen jevlig bra ide. Men du skjønner, vi som ikke har kontakter der "nede. Kommer sikkert til å begynne å surre og ende opp på en jalla verksted. Derfor er jeg jevlig keen på at noen legger ut addresse,kontaktperson, tlf på noen seriøse og flink verksteder/folk. Men så langt har ingen kommet med sånn info. Unntagen han som får igjen bilen 17.Mai.

 

meneh har du vært der nede og fått fikset bilen eller? kom gjerne med info og sånnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er kombinasjon av både utakknemlig og kravstor jeg aftab187 :) Vent på info fra han som får bilen sin 17 mai eller finn fram latvias gule sider :)

 

 

Vet at jeg høres ut som en drittsekk. Meneh er keen på å få bilen lakkern fort som faen... Men finner ingen info om noen bra verksteder der nede. Og har ingen kontakter. Så sorry folks hvis jeg har vært slem :assman

 

Men noen som vet hva gulesider er på polsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye koster sånn ca en arbeidstime for en lakkerer i norge contra en i polen, litauen og nedi der?

 

En arbeider i polen har vel rundt 30kr timen. hehe

Er som sagt billig med grunnarbeid der nede.

Kanskje jeg skulle tatt med kusina mi på ferie dit en gang. (hu prater flytende polsk)

 

Har foresten også kammerat nede i Polen nå. Han gav med internett adr til et tuningfirma der nede. Men husker adressa i hue.

Han kan kanskje ordne litt adr ol til lakkfirmaer der nede.

 

men en ok lakkjobb i Norge koster jo rundt 3-5000kr (svart).

Så hvorfor koste på seg en fin Polen ferie... hehe

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår