Gå til innhold

Seriøse lakk firmaer i Polen.

Ranger emnet


aftab187

Anbefalte innlegg

En svart lakkjobb inkludert litt karosseriarbeid i Norge koster 10tusen ja..

Ihvertfall det jeg måtte betale.. Bra karosseriarbeid, men ikke fullt så god lakkering. Fornøyd alikevel.. Sort farge er ikke lett..

 

Klart det er billig i østblokken.. Hvis en månedslønn er 2500-3500kroner. Er det jo klart de står på litt for 10.000,- ikke sant?

Nesten det samme med endel av de som kommer hit..

Mange nordmenn klager på at de utenlandske bare får 50-80 kroner timen + losji. Kaller det sosial dumping..

Det er litt feil, for mange av disse tjener jo et årsverk i løpet av 2-4 måneder.. De lever jo som krøsus når de kommer hjem.

Hadde en kar på min gamle jobb, som var spesialist på en type dreiebenker laget i Slovakia. Han kom opp for å helkalibrere en dreiebenk. Han jobbet for 130 kroner dagen. Han fikk lyst på en røyk i pausen, og holdt jo på å få slag stakkar.. Nesten en dagslønn for en pakke røyk..

Hjemme betalte han 17 kroner eller noe slikt..

En kar fra fillipinene som jobber som maskinist for et norsk rederi, på norsk båt, tjente 170 tusen i året.. Han jobbet i 8mnd, og var hjemme i 4 mnd..

For den lønnen hadde han HELE familien boende i villaen sin.. 350kvadrat, 27 personer, basseng, privatsjåfør, Rollse Royce og 2 tjenere.. Alt betalt av han.. Ingen andre jobbet..

Sosial dumping.. . Yes, det er Norge det..

 

Sorry at jeg gikk off-topic.. Fikk bare så innmari lyst til å nevne det..

Har ingen problemer med å sende bilen min avgårde for lakkering selv..

 

Så akkurat reklame på tv, at 1881 / gule sider, fra nå av skulle gjelde hele verden.. ?? Tydeligvis ikke helt oppe å gå enda det da...

 

Her er forresten GULE SIDER ESTLAND.. Kan søke på engelsk, men jeg fikk ikke så mye fornuft ut av det.. Prøv selv..!

http://www.telemedia.ee/telemedia.php?〈=en

Fant linken HER:

http://www.sol.no/oppslagsverk/telefonnumre/#europa_gule

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle bare nevne fra en kammerat at det kommer en consept bil fra Polen på gatebil treffet i år. De som måtte ønske å få kontakter i polen, burde ta kontakt med eieren av bilen, da han har gode kontaker i Polen.

Sier ikke hva slag bil det er, men du går ikke forbi den uten å legge merke til den.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke priser, men http://www.automoderna.lt er ganske flinke..

 

Ganske flinke er vel bare etternavnet... Syke folk...

 

Hadde vært artig å levert golfen i polen med 20000kr og et bilde av en strøken old school einser med 1.8T... Bare en tanke :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår