Gå til innhold

Seriøse lakk firmaer i Polen.

Ranger emnet


aftab187

Anbefalte innlegg

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eirik: Ja har 35mm sett men må vente til jeg har råd til forstillingskontroll ;)

Fine veier men siste mila opp til huset er det helt jævlig... typisk det... skal ha 60-60 en dag men da må jeg flytte først hehe

 

Til nå kan jeg kun si det slik at JEG er fornøyd med det de har gjort hehe

Skal faktisk til estland enda en gang i sommer å lakke ny front pluss bakluka :P

 

Om 2 uker skal den vaskes og poleres og da får vi nok se helheten :) Er egentlig kjipt slik sett.. vil se nå :P har kun spylt av bilen med slange liksom

og den blir jo ikke ren av det :P

 

Jonarv: send PM til stylingzone på calibra.no :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekul tråd! Noen som har erfaringer med salmakerarbeid i disse landene da? Hva må man ut med for å få skreddersydd interiør?

 

Jeg har kontakter på både interiør og lakkering/oppretting i litauen.

 

Skal lakke hele bilen og trekke om hele interiøret der i skinn snart. Folkene er superproffe. Fikk overslag på rundt 25 tusen for hele jobben. Det inkluderer lakkering av motorrom.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare nevne fra en kammerat at det kommer en consept bil fra Polen på gatebil treffet i år. De som måtte ønske å få kontakter i polen, burde ta kontakt med eieren av bilen, da han har gode kontaker i Polen.

Sier ikke hva slag bil det er, men du går ikke forbi den uten å legge merke til den.

 

Er vel ikke en Opel med en annen type front, andre lykter og litt div ting rundt omkring hele bilen? Lucas sin gamle?

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som har fått nr av meg til kontakta mi:

Bilen min skal tilbake den 19 juni for litt mere arbeid. ;)

Så om det er noen som skal lakkere bilen så har dere mulighet til å få transportert bilen deres på samme reisa :)

 

Hei jeg prøver å få kontakt med deg via PM men ikke noe respons? kan du gi meg kontakt info til din kontakt på lakkeringen hadde vært evig takknemelig!

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

 

Jeg har også en bil jeg gjerne ville ha fått gjort litt jobb på. Hvordan fungerte det med betaling osv? Hva gjorde de konkret på bilen? Var det bare lakkering eller var det rustsveising også? Trengs å sveise litt rust på min.

 

Kunne vært aktuelt å kjøre bilen ned for så å be dem om å strippe den, fjerne rust, lakke og så bare si jeg kan hente. Trenger ikke bytte noe annet enn evt dårlige foringer og gummilister.

 

 

Her er bilen min : http://u5.no/gallery/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=3812&g2_page=1

85 modell Alfa Romeo GTV6 med 3 liter og svart skinn :)

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår