Gå til innhold

Seriøse lakk firmaer i Polen.

Ranger emnet


aftab187

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

yes folkens... har funnet ett SERIØST firma i polen.

Har fått bilder av arbeid dem har gjort pluss av verkstedet og det ser meget lovende ut.

Her er catchen... ring han NORSKE kollegaen min på 94 81 92 26 og spør han om det er noen som er intr. Om 1 ukes tid så skal han nedover :) Priser vil fremkomme av en samtale med han.

 

:)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i ettertid mener jeg at verkstedet ikke har gjort en tilfredsstillende jobb.

 

Etter nærmere ettersyn har de ikke lakkert 100% som avtalt pluss at dem har "glemt" en liten bulk og litt sånn småtterier..

 

Dem ble med på å ta inn bilen igjen for ett nytt forsøk men jeg vil helst avstå fra å handle med dem noe mere i fremtiden.

 

MEN... jeg og kontakten min skal til ett verksted i polen som han har brukt før og dem har vært helt fremragende både i arbeid og service. Det blir i sommer en gang. Skal sjekke ut plassen litt :) Dem er visstnok litt dyrere (10-14k for hel lakkering) men dem skal visstnok være meget flinke.

 

:iconsm

 

Ta dere sammen!

 

Her skrives det jo at det kanskje ikke blir 200% resultat....

å de skal ha 10-14 tusen for en hellakking....

Ja da kan dere få jobben utført her i grenlangds området isteden....

Så slipper dere å kjøre faen i vold for å få ØDELAGT bilene deres.....

 

Ser at mange av dere er +- noen og tyve....

Klart dere sliter litt med økon.... men jeg merer dere får det dere betaler for....

for få av dere vet hvor mange timer og mye materialer det går for å gjøre en skikkelig jobb...

 

Sveising og sparkling og lakking på ei uke????

Nå... der vil det nok komme fram både sliperiper og annet fant etterhvert...:thumb

 

Så ha nå tungen rett i munn.... se bare hva de apekattene får til her til lands av bråta arbeid...

 

Ikke dermed sagt at alle er slubberter og joksefanter...

 

Men har dere råd til å sende div biler til div FANTASTISKE firmaer i Polen for å finne det verkstedet som er bra....

Å han må jo få bra betalt han som reklamerer mest for dette med å kjøre bilene av gårde.... eller trenger de bare bil for å komme seg ned dit?

Å få missbrukt andres biler....

 

Litt neg dette innlegget, men jeg får dårlig førelse i magen av denne SUPER reklamen....:puke

 

Deres penger gutter....ikke kast de bort på ting dere ikke kan få kontrolert....:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:iconsm

 

Ta dere sammen!

 

Her skrives det jo at det kanskje ikke blir 200% resultat....

å de skal ha 10-14 tusen for en hellakking....

Ja da kan dere få jobben utført her i grenlangds området isteden....

Så slipper dere å kjøre faen i vold for å få ØDELAGT bilene deres.....

 

Ser at mange av dere er +- noen og tyve....

Klart dere sliter litt med økon.... men jeg merer dere får det dere betaler for....

for få av dere vet hvor mange timer og mye materialer det går for å gjøre en skikkelig jobb...

 

Sveising og sparkling og lakking på ei uke????

Nå... der vil det nok komme fram både sliperiper og annet fant etterhvert...:thumb

 

Så ha nå tungen rett i munn.... se bare hva de apekattene får til her til lands av bråta arbeid...

 

Ikke dermed sagt at alle er slubberter og joksefanter...

 

Men har dere råd til å sende div biler til div FANTASTISKE firmaer i Polen for å finne det verkstedet som er bra....

Å han må jo få bra betalt han som reklamerer mest for dette med å kjøre bilene av gårde.... eller trenger de bare bil for å komme seg ned dit?

Å få missbrukt andres biler....

 

Litt neg dette innlegget, men jeg får dårlig førelse i magen av denne SUPER reklamen....:puke

 

Deres penger gutter....ikke kast de bort på ting dere ikke kan få kontrolert....:thumb

 

hvem snakker om ei uke her? og hvor kom FANTASTISKE fra? :hello:

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 1 month later...

sitter på en ganske gammel caravelle, som har mistet all verdi, men den eier litt sjarm for meg. den har masse bulker og riper, og jeg skulle gjerne ha fått omlakkert(ny farge) og trekt om seter/interiør til svart skinn. noen som hvet om noen billige steder i polen? jeg er ikke veldig kravstor, mest kravstor til rustarbeider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så mange som får fiksa bilen sin i polen/latvia etc. også er det ingen som har noen navn/adresser å komme med?

jeg er ikke super nøye, bare jeg får en annen farge,m og retta opp bilen er jeg stort sett fornøyd, og det ikke koster en formue, har sett biler blitt lakkert her hjemme som ikke har blitt bra, og da har de betalt ganske mye, så er ikke bare i østblokken man kan få dårlig arbeid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

jeg ser det er en del sider om polen lakkeringer her , har ikke sett gjenom alle sidene men jeg vet at når jeg jobba i oslo var det mange som snakket på dette.

 

i oslo området er det dyrt og lakkere ting . så enkelt er det . det er også "dyrt" og dra til polen , i form av bensin evtbåter hotell osv .

 

hvorfor har egentlig ikke folk tenkt på og dra nord over i stede for sør over for og få gjort jobber. her i området mitt så kan en hel lakkering ink moms på en liten bil starte fra 15000 kr ! det er ikke mange værksteder i oslo som har den prisen og du havner farlig nær den prisen også hvis du drar til polen når alle kostnader er lagt på bordet .

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerriknarker. Gambler med slik, må også huske arbeidsforholdene for lakkerern i polen er særdeles dårlige.

 

Dere sparer noen tusenlapper kansje. Om det skulle oppstå en feil, er det ikke litt bedre å dra til den personen som har gjort arbeidet slik man evt kan få tatt det opp istedet for å bli svindla? Rust, slipestriper, krakilering, hvilke produkter som er brukt?, holdbarheten på lakken? osvosv

 

Nei folk, dette er ikke bra. Jeg betaler glatt 5000,- ekstra for å treffe, prate og evt se på at bilen min blir lakkert på et skikkerlig verksted og av fagfolk.

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår