Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet


Commodore

Anbefalte innlegg

  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har nå sittet å lest igjennom hele proskjektet.

Veldig fint a du gjør så mye med denne bilen. Det er en fin bil, ser ut som om du tar rusta på alvor.

 

Hvor er det du har kjøpt den syregrunninga? Spray eller lakksprøyte du bruker? så veldig bra ut!

 

Er nødt til å følge med på dette proskjektet.

 

 

Syregrunninga har eg kjøpt på de lokale lakkverkstedet her! det heiter G. Eilertsen! den er på lakkboks å er svindyre! 200kr for boksa! syra er veldi tynne så du må bruke grunning etterpå! eg bruker metalgrunning! den er veldi sterke å god! å den er tette også! det er ikkje vanleg grå grunning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns enda du burde beholde lista.. Hvis de ser, så er det ei gummilist på støtfangerne og, den går liksom igjen rundt hele bilen. Mister en del av helheten uten den i mine øyne

 

nja, du sei nåke dær ja! vist eg ska ta vekk lista skal ikje eg ta vekk lista på fongarane! eg for sjå ka eg gjer, en kompis av meg skal få prøve å ta vekk litsa på photo shop å sjå korleis det blir! Men ej bjunde å like bilen me lsita på faktisk..må kanskje ha nåke so bryte opp! verte kanskje litt kjedli uten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott arbeid! Du har da god fremgang og godt driv ser det ut til.

Ser ut som platene du har sveiset inn er galvaniserte, og det er jo ingen ulempe! Men pass deg for zinkdampen for den kan du bli ganske dårlig av noe du kanskje har merka?

 

Tenker det var godt å sprøyte på grunninga etter all rengjøringsarbeidet?:D

 

Bra prosjekt! Altfor få slike opler å se! Jeg følger herved med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott arbeid! Du har da god fremgang og godt driv ser det ut til.

Ser ut som platene du har sveiset inn er galvaniserte, og det er jo ingen ulempe! Men pass deg for zinkdampen for den kan du bli ganske dårlig av noe du kanskje har merka?

 

Tenker det var godt å sprøyte på grunninga etter all rengjøringsarbeidet?:D

 

Bra prosjekt! Altfor få slike opler å se! Jeg følger herved med;)

 

ja dei er galvaniserte:) ja har merka sinkdampen ja:P men bruker maske da! ja va en god følelse å sjå kor bra det vart når eg fekk på grunninga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår