Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet


Commodore

Anbefalte innlegg

Ser at det er litt å gjøre i bagasjerommet ditt. Men jeg har da trua på at du klarer det, med det pågangsmotet ditt. Så lenge du ikke må gjøre noe annet da..

Man må jo ikke stresse, selvom man er i skikkelig mekke-humør. Ta deg pauser og! Leste her at du sveisa i galvaniserte plater, da må man vel ta det litt med ro, blir jo gæren av de gassene når man sveiser i det..

 

Er i mekke-humør så det holder når, jeg ser på arbeidet ditt. Får lyst til å slenge meg ut i garasjen til bobla, men nå har jeg vært sjuk. Er på god bedring idag, så får se om jeg ikke blir klar for litt avslappende sveising.

 

Men Lykke til, med bagasjerommet, Håper jo på bilder etterhvert.

 

takk for deT! ja er ikej altid eg heller har nåke serli pågangsmot! men eg har ingen grunn til å stresse,, er berre 16 år enda:P så har godt tida da! Men måle er å få den lakert iløpe av sommeren! Me nmå jo seff broke tida på andre ting en berre bilen da....

 

Lykke til med bobla di! ;)

 

Eg har netopp våre sta å snakka med ein lakerar no! ¨f¨tt nåek tips om kva eg ska llakkerre understelle mitt med og slikt! åhan var også intrisert i å lakkere bile ntil sommaren:)

 

Skal prøve å få rydda garasja i dag jallfal å sjå ka meir eg får gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er bra at du har fått rydda. Det trengs det å, når man holder på i garsasje...

Du fant vel noe igjen som du hadde rota bort i alt rote kan jeg tenke meg!?

 

Hehe;)

 

ehhe, ja fann mykje rart då! mykje kjekkare å holde på når det er ryddigt å fint ja! fikk jort fint lite i helga! men skal bjudne litt på bagasjeromme i morga! Ej skal ikkje bjunde på delebilen før ej er ferdi med bagasjeromme he ej fonne ut! kjøme sikkert bilde i morga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår