Gå til innhold

Roy Drage

Bruker
  • Innholdsteller

    72
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Roy Drage

  • Bursdag 07/27/1986

Contact Methods

  • Bosted
    Hareid

Roy Drage's Achievements

  1. Midt armlene er ikke noe problem og ettermontere, enkleste er å finne et sete med armlene og demontere det selv, da ser du hvordan det er festet... er en skinne som skrus fast i setet, så må du lage 2 små hull i setet ditt der feste boltene til armlenet kommer ut... http://www.mercedesdeler.no/hot/hotitems.asp Så scroller du nedover på siden der, der har dem nye armlener i din farge til 1970,-...
  2. Nei, det er det ikke...
  3. Hei, jeg byttet pakningen på min bunnpanne for litt siden og måtte da selvsagt ha ned bunnpannen, så løste jeg bare motorfestene nedenfra og satte i noen lange bolter for å lettgjøre monteringen igjen, så brukte jeg en gaffeltruck å løfte motoren med... Kan ikke huske å ha løst andre ting enn motorfestene, men det ser du etterhvert som du løfter...
  4. Hei, er det mye forskjell i drag fra 1,6d til 2,0d? Ser du jobber på Bilia så regner med du har prøvd begge 2.
  5. Her er en mulighet for mer justering enn orginalt i bakstilling på mercedeser, K-mac har også slike, men her er en link til en norsk side som har. http://www.arstrading.no/foringer/foringer.htm
  6. Hei, før noen begynner og ødelegge dempertårnene sine kan dere kansje ta en kikk på denne linken... Welcome to K-MAC - Camber Kits, Caster Kits, Springs & Sway Bars
  7. Det bjynde å bli bra ditte nikk, ka tid du ska snu den so du fe skifta kanalen på høgresida da? Ser fram til å få prøve den:-p
  8. Rimelige dekk for personbil, 4x4 og transporter billige dekk
  9. Som du ser er 245/40-17 ganske "ballong" å et mildt sagt helvette å få lagt på felg.. Med 225/45-17 vil du nok få tysker strekk på dekka og dermed mindre sjangse for subbing.. Men er enig med mbfreak her at 9" bli litt heftig fremme, men for all del bare å prøve... Vil fra råde deg å kjøre med 215/45 fremme på 8" felg, er bdre med 215/40, bli litt strekk og jævlaq stivt ;-)
  10. Skal se hva jeg får til her... http://i81.photobucket.com/albums/j207/Galte/DSC00211.jpg http://i81.photobucket.com/albums/j207/Galte/DSC00214.jpg Tok med ett med 8" rundt om for å vise... http://i81.photobucket.com/albums/j207/Galte/Bilde037-1.jpg
  11. Hei, har selv en 230e med 9x17 med 245/40-17 bak og 8x17 med 215/45-17 fremme... Jeg kjøpte bilen ferdig senket, å har ikke peiling på hvor my den er senket, med meg subbet dette, men ble verst etter at jeg gikk fra 40 til 45 i profil fremme... Bak la jeg inn kanten på skjermen og bruker doble 3er pads på fjerene.. http://felger.info/bilder/pdf/2007rhprisliste.pdf her er prisliste på felgene som nordisk felgimport selger. Nordisk Felgimport AS Jeg kjøpte mine 9x17 her, gikk fort og greit, waagan transport leverte på døren min her i ålesund, er veldig hyggelige folk der.
  12. Fikk høre at jeg aldri ville få trøkk i denne bilen, men mange har skiftet mening etter å ha hørt lyden og følt trykket på kroppen, har også hatt båndpass i en BMW E-34 det er også en godt isolert bil, uten tank i ryggen vel å merke, men der er det heller ingen vei uten om båndpass for å få trøkk i kupeen. Det er tross alt du som sitter inne i bilen som skal høre musikken og føle trykket, ikke alle utenfor. Et annet tips er å stive av/ bruke oppigjen deler av eller hele hattehyllen, da den er perfekt formet til bakruten din. Det er også pent å forsenke rør og høyttalere. Lykke til med byggingen!!!
  13. Hei, i bilen din bør du gå for båndpasskasse, de er da du virkelig får trøkk. Lukket eller bassrefleks funker ikke så godt i biler med bensintank i sete ryggen. Har selv en 91 230E med båndpass og det leverer, har også en kompis som har båndpass i en 190. Så hadde jeg vert deg ville jeg vurdert dette, ser du skriver du har bygt anlegg i bilen før og ikke var fornøyd, så vurder båndpass, lover du ikke blir skuffet viss kassen har rette mål!!!
  14. så vidt jeg vet er det hydrauliske løftere på 2.3 8v motoren, mener det er samme motoren som står i 230E. Olje kan hjelpe, men det kommer anpå hvor langt motoren er kjørt, mest sannsynli må løfterne byttes for å bli kvitt tikking, kan jo også prøve å flushe motoren. Får kjøpe et stoff på mekonomen som skal være bra.
  15. Hei, er plaget med det samme, har en w124 230E, pleier bare å gi den en kakk når jeg lurer på hvor mye fuel jeg har. hehe Regner med at det er dårli kontakt på baksiden av speedometret et sted, har bare ikke karret meg til å sjekke, er ganske lat av meg. Men prøv å gi den en kakk, så finner du ut om det er dårli kontakt...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår